T timbo Komt weleens kijken 11 nov 2008 #1 jaja de datum voor oschersleben 2009 is ook weer bekend 4 tot en met 7 juni is het weer tijd voor deze geweldige meeting vorig jaar ben ik er voor het eerst heen geweest maar ga dit jaar tog zeker weer
jaja de datum voor oschersleben 2009 is ook weer bekend 4 tot en met 7 juni is het weer tijd voor deze geweldige meeting vorig jaar ben ik er voor het eerst heen geweest maar ga dit jaar tog zeker weer
C corsa danny Komt weleens kijken 13 nov 2008 #2 en ik ben er wieder bij zullen we dit jaar allemaal de tondeuse maar thuis laten haha
N nova.... Forumbewoner 15 nov 2008 #7 origineel gepost door Dietrich Concept ik hoop dit jaar ook aanwezig te zijn Das mooi Dietrich misschien dat er nog meer van Pvg komen ... maar dat lezen we nog wel,duurt nog zolang voor dat het zowijd is:thumbup
origineel gepost door Dietrich Concept ik hoop dit jaar ook aanwezig te zijn Das mooi Dietrich misschien dat er nog meer van Pvg komen ... maar dat lezen we nog wel,duurt nog zolang voor dat het zowijd is:thumbup
R robbin Lid 15 nov 2008 #8 zeker dabei gewoon een meeting die je niet kan missen en ik neem me tondeuse zeker mee vond het wel zielig voor danny hahahahaha kale gr robbin
zeker dabei gewoon een meeting die je niet kan missen en ik neem me tondeuse zeker mee vond het wel zielig voor danny hahahahaha kale gr robbin
C corsa danny Komt weleens kijken 26 nov 2008 #12 jazeker willy jullie komen er maar weer gezellie bij staan
M mooiwark Post best veel 26 nov 2008 #14 ik wil ook wel heen! gaan er ook nog mensen uit het noorden heen?
J jvg Komt weleens kijken 8 dec 2008 #19 zeker aanwezig vanaf de eerste dag, vorig jaar was geweldig!
C corsaboy Hoort bij de inboedel 14 dec 2008 #20 ik hoop dit jaar ook weer aanwezig te zijn...Voornamelijk op de strip