5 52pk Komt weleens kijken 12 apr 2010 #1 http://link.marktplaats.nl/338102554 wat een mooie wagen zeg gr 52 pk
T Tiedo Komt hier geregeld 12 apr 2010 #2 dat is geen originele hoor, is gewoon een lelijke imitatie. ik vond hem vroeger mooier. hier staan foto's van vroeger http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=14861&page=1 het gaat om die rode van @teungts
dat is geen originele hoor, is gewoon een lelijke imitatie. ik vond hem vroeger mooier. hier staan foto's van vroeger http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=14861&page=1 het gaat om die rode van @teungts
5 52pk Komt weleens kijken 12 apr 2010 #3 sow tiedo rustig maar was niet verkeerd bedoeld hoor. ik ben al heel lang opelgek maar ik ken niet alle autos van iedereen. en iedereen zn eigen mening toch?? gr 52pk
sow tiedo rustig maar was niet verkeerd bedoeld hoor. ik ben al heel lang opelgek maar ik ken niet alle autos van iedereen. en iedereen zn eigen mening toch?? gr 52pk
V voederbiet Loopt hier de deur plat 12 apr 2010 #4 zal gerust niet zo bedoeld zijn hoor maar is idd een mattig breedbouw geloof ik in 400 kleuren. verder een leuke ascona
zal gerust niet zo bedoeld zijn hoor maar is idd een mattig breedbouw geloof ik in 400 kleuren. verder een leuke ascona
M McLambo Hoort bij de inboedel 13 apr 2010 #7 origineel gepost door louwe 16 klepper klopt wat betreft die uitbouw ding is zo geboud door iemand uit doezum heeft zelfs al in engeland te koop gestaan op zich n leuk ding maar inderdaad lang geen ori 400 zelfs niet n redelijke replica Okay, buiten de uitbouw om (die is anders), wat is er zoal niet origineel 400? (teach the apprentice, master! :wors)
origineel gepost door louwe 16 klepper klopt wat betreft die uitbouw ding is zo geboud door iemand uit doezum heeft zelfs al in engeland te koop gestaan op zich n leuk ding maar inderdaad lang geen ori 400 zelfs niet n redelijke replica Okay, buiten de uitbouw om (die is anders), wat is er zoal niet origineel 400? (teach the apprentice, master! :wors)
B bettus accu Loopt hier de deur plat 13 apr 2010 #8 ik heb er niet veel verstand van de details van de 400 maar ik doe een poging: - velgen kloppen niet - motor klopt niet - assen moeten 5 gaats zijn - achteras heeft trommels i.p.v schijven - volgens mij klopt het dashbaord niet(weet ik niet zeker) naja, de rest mogen anderen wel aanvullen die wat meer details weten.:thumbup
ik heb er niet veel verstand van de details van de 400 maar ik doe een poging: - velgen kloppen niet - motor klopt niet - assen moeten 5 gaats zijn - achteras heeft trommels i.p.v schijven - volgens mij klopt het dashbaord niet(weet ik niet zeker) naja, de rest mogen anderen wel aanvullen die wat meer details weten.:thumbup
T teungts Loopt hier de deur plat 13 apr 2010 #9 origineel gepost door Kermitkiller nou ik vind hem wel mooi gemaakt en opgeknapt en bedankt
2 2000 Hoort bij de inboedel 13 apr 2010 #13 Ik vind het rouwens een hoop geld voor een replica origineel gepost door Makko Op die rode? Ja weet je dat zeker? ik heb zelf een sport gehad (na al die jaren nog steeds spijt van de verkoop) en die had een 2 delige voor spoiler
Ik vind het rouwens een hoop geld voor een replica origineel gepost door Makko Op die rode? Ja weet je dat zeker? ik heb zelf een sport gehad (na al die jaren nog steeds spijt van de verkoop) en die had een 2 delige voor spoiler
K Kermitkiller Hoort bij de inboedel 13 apr 2010 #16 klopt helemaal deze op de rode is inderdaad tweedelig:wors:wors
T Tiedo Komt hier geregeld 13 apr 2010 #17 origineel gepost door 52pk sow tiedo rustig maar was niet verkeerd bedoeld hoor. ik ben al heel lang opelgek maar ik ken niet alle autos van iedereen. en iedereen zn eigen mening toch?? gr 52pk was niet verkeerd bedoeld hooriedereen mag z'n mening geven natuurlijk:thumbup ik vind het alleen zonde dat ze er dit van hebben gemaakt
origineel gepost door 52pk sow tiedo rustig maar was niet verkeerd bedoeld hoor. ik ben al heel lang opelgek maar ik ken niet alle autos van iedereen. en iedereen zn eigen mening toch?? gr 52pk was niet verkeerd bedoeld hooriedereen mag z'n mening geven natuurlijk:thumbup ik vind het alleen zonde dat ze er dit van hebben gemaakt
C cuupi Komt weleens kijken 14 apr 2010 #18 Dat ze dat ding niet nog verder ophogen aan de achterkantuke