N NL-Kevin Post best veel 24 mei 2011 #22 maakt niet uit rik, jij wilt er ook graag vanaf. ook al is het misschien niets ernstigs zou ik er toch ook vanaf willen. maar bij de garage hadden ze de stappenmoter toen al schoon gemaakt en dat had ook niet geholpen..
maakt niet uit rik, jij wilt er ook graag vanaf. ook al is het misschien niets ernstigs zou ik er toch ook vanaf willen. maar bij de garage hadden ze de stappenmoter toen al schoon gemaakt en dat had ook niet geholpen..
K KadAstra-EF Forumbewoner 29 mei 2011 #23 Ik ben er nog niet mee bezig geweest als je dat bedoelt Het doet zich soms voor dus haast heeft het niet bij mij. Groet, Rik
Ik ben er nog niet mee bezig geweest als je dat bedoelt Het doet zich soms voor dus haast heeft het niet bij mij. Groet, Rik
J Jnas Lid 19 mrt 2012 #25 grote dikke rubber tussen het gaskleppenhuis en inlaat, zit heel waarsschijlijk een grote scheur in
K KadAstra-EF Forumbewoner 29 mei 2011 #26 Ik ben er nog niet mee bezig geweest als je dat bedoelt Het doet zich soms voor dus haast heeft het niet bij mij. Groet, Rik
Ik ben er nog niet mee bezig geweest als je dat bedoelt Het doet zich soms voor dus haast heeft het niet bij mij. Groet, Rik
G gertjuh1968 Loopt hier de deur plat 19 mrt 2012 #27 ik had dit probleem ook met de astra, de pakking tussen de carburateur en het inslaatspruitstuk was stuk. Gert
ik had dit probleem ook met de astra, de pakking tussen de carburateur en het inslaatspruitstuk was stuk. Gert
J Jnas Lid 19 mrt 2012 #28 grote dikke rubber tussen het gaskleppenhuis en inlaat, zit heel waarsschijlijk een grote scheur in
G gertjuh1968 Loopt hier de deur plat 19 mrt 2012 #29 ik had dit probleem ook met de astra, de pakking tussen de carburateur en het inslaatspruitstuk was stuk. Gert
ik had dit probleem ook met de astra, de pakking tussen de carburateur en het inslaatspruitstuk was stuk. Gert