Oproep : OP-COM en Tech2 eigenaren meld u zich!

ZakhooiTM

Post vaak
Het lezen van "Het grote 'iemand-met-opcom-in-de-buurt?" topic bracht mij op een idee.

Om in plaats van een groot topic te maken, waarom niet een Google map met alle uitlees locaties in 1 overzicht ?

Ik heb hier een google map gemaakt, als je intresse hebt om hier in opgenomen te worden,

stuur even een PM dan zet ik je er zo snel mogelijk in of beter nog : stuur het verzoek effe via deze site > http://tinyurl.com/uitleeslocatie" onclick="window.open(this.href);return false;

Kies voor "Uitlees locatie mutatie"

Vanwege de vele aanvragen is het anders niet meer te verwerken :)

Mocht je een vergoeding vragen voor uitlezen, geef dit door dan komt dit er bij te staan.

https://mapsengine.google.com/map/viewer?mid=zA2Ve6zZdO40.kw6GaNQ8bGss" onclick="window.open(this.href);return false;

Om het vinden van de juiste scantool makkerlijker te maken, heb ik de locaties met kleuren aangegeven wat op basis van wat iemand heeft

Kleuren legenda :

Donkerblauw : Tech2 en OP-COM

Rood : Tech2, OP-COM en ander speciaal uitlees apparatuur

Lichtblauw : Alleen OP-COM

Grijs : Alleen Tech2

Geel : OP-COM en overige scantools

Als er nog opmerkingen of suggesties zijn, laat maar horen.

Edit : heb de lijst met toevoegingen verwijderd, anders staat de hele pagina vol met namen.

@Astra-H wrote:@ZakhooiTM wrote:Is er verder echt geen interesse in een overzicht zoals dit ?

Ja zeker, daarom bestaat het topic ook reeds geruime tijd

http://www.opel-forum.nl/viewtopic.php?f=185&t=180135

Wat mij betreft, kan dat topic verder aangepast worden.

Ik dacht dit ik beter een nieuw topic kon maken zodat mijn post niet zo snel wordt ondergeneeuwd en zodat het een beetje overzichtelijk blijft

via dit topic heb ik meer aanmeldingen dan in het andere topic binnen gekregen :)

Ik dacht dit ik beter een nieuw topic kon maken zodat mijn post niet zo snel wordt ondergesneeuwd

Precies, dit is veel overzichtelijker dan een topic met 3+ pagina's.

Jullie staan erbij :)

Ik heb verder alles in kleuren verdeeld, dat maakt het zoeken naar de juiste uitlees locatie makkelijker.

De legenda staat in de eerste post

Aanpassing van de map is prachtig!!

Ziet er nu super profi en overzichtelijk uit!

Ik zal hier snel gebruik van gaan maken!

@jaimey wrote:Aanpassing van de map is prachtig!!

Ziet er nu super profi en overzichtelijk uit!

Ik zal hier snel gebruik van gaan maken!

Prima, stuur maar een pm :p

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk

Je kunt mij ook toevoegen, OPCOM , Delphi DS150, EOBD en WURTH WOW. €15,- per uitleessessie en bijna alle merken mogelijk.

Ik lees het nu pas. Verander mijn kleur maar in geel dan. Ik heb nog originele vagcom en vag can pro.

Bedankt ;)

@Astra-H wrote:Ik lees het nu pas. Verander mijn kleur maar in geel dan. Ik heb nog originele vagcom en vag can pro.

Bedankt ;)

Is doorgevoerd :)

@corsa_c20xe wrote:Je kunt mij ook toevoegen, OPCOM , Delphi DS150, EOBD en WURTH WOW. €15,- per uitleessessie en bijna alle merken mogelijk.

Thanks!

In welke region regio kan ik je planten ?

Terug
Naar boven