Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@Stender wrote:Klotezooi, mijn foto's doen het niet meer.
Iedereen die overigens groot formaat wil oid, stuur mij even een mailtje! Email staat in mijn profiel (Bij MSN/WLM).
En bedankt voor de complimenten :thumb ben zelf niet 100% tevreden maar al doende leert men.
Gebruik dan ook http://www.imgur.com" onclick="window.open(this.href);return false; :thumb
Heb je niet van die klote banners en reclame en je hebt geen account nodig ook, gewoon een hele map foto's erin slepen en op de knop drukken, makkelijker kan niet! :wors
@fredje wrote:@Piele, vaker weekendmeetings en frikandellen en rijplaten is geen probleem.
Gewoon n c kadettje kopen en met ons meegaan.
Alhoewel ze op de meeste c kadett/oldtimeropelmeetings niet zo moeilijk doen over een wat nieuwer modelletje op t veld.
Die frikandellen das een terugkerend ritueel geworden, en hoe zatter ik ben, des te beter ze lukken :afro :thumb
Vorig jaar wist ik niet eens meer dat ik snachts heb staan bakken :shock:
Kan ik dan volgende x ook zo'n rijplaat proberen. Frikandellen waren anders ook lekker ondanks dat mijn smaakpupillen op dat tijdstip/moment niet meer zo goed funcioneerde :angel
@fredje wrote:@Piele, vaker weekendmeetings en frikandellen en rijplaten is geen probleem.
Gewoon n c kadettje kopen en met ons meegaan.
Alhoewel ze op de meeste c kadett/oldtimeropelmeetings niet zo moeilijk doen over een wat nieuwer modelletje op t veld.
Die frikandellen das een terugkerend ritueel geworden, en hoe zatter ik ben, des te beter ze lukken :afro :thumb
Vorig jaar wist ik niet eens meer dat ik snachts heb staan bakken :shock:
Kan ik dan volgende x ook zo'n rijplaat proberen. Frikandellen waren anders ook lekker ondanks dat mijn smaakpupillen op dat tijdstip/moment niet meer zo goed funcioneerde :angel
Klote dat mijn foto's het niet doen. Ze staan overigens ook bij Piele op de hyves. Ik moet maar wachten tot ze het weer doen. Kennelijk populaire foto's
@Stender wrote:Klote dat mijn foto's het niet doen. Ze staan overigens ook bij Piele op de hyves. Ik moet maar wachten tot ze het weer doen. Kennelijk populaire foto's
Ben wel benieuwd naar je foto's. Zijn de foto's op die hyves openbaar of alleen voor vrienden?