V Vinci Forumbewoner 20 aug 2011 #241 Ben net terug, wat een vette bakken daar gezien zeg, maar helaas vergeten een SD kaartje in mijn camera te doen... :cry Het was in elk geval heerlijk weer! :wors
Ben net terug, wat een vette bakken daar gezien zeg, maar helaas vergeten een SD kaartje in mijn camera te doen... :cry Het was in elk geval heerlijk weer! :wors
T trabantman Komt weleens kijken 20 aug 2011 #242 Zowww station nog eff wassen en dan ken ie een dagje sevenum aanschouwen !! Morgen met 3 kadetts richting sevenum...
Zowww station nog eff wassen en dan ken ie een dagje sevenum aanschouwen !! Morgen met 3 kadetts richting sevenum...
T trabantman Komt weleens kijken 20 aug 2011 #243 Zowww station nog eff wassen en dan ken ie een dagje sevenum aanschouwen !! Morgen met 3 kadetts richting sevenum...
Zowww station nog eff wassen en dan ken ie een dagje sevenum aanschouwen !! Morgen met 3 kadetts richting sevenum...
B bassie16V Komt hier geregeld 20 aug 2011 #244 Zo ben ook weer terug... Staat echt super dik spul...
B bassie16V Komt hier geregeld 20 aug 2011 #245 Zo ben ook weer terug... Staat echt super dik spul...
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 20 aug 2011 #246 ben er ook effe geweest idd supper mooie bakken echt mooi spul daaro
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 20 aug 2011 #247 ben er ook effe geweest idd supper mooie bakken echt mooi spul daaro
T Tallie_GTI Post best veel 20 aug 2011 #252 wij vertrekken tegen 7 uur , met de kadett had de astra graag mee genomen , maar met zijn 2en heen en dan ook met 2 auto's?
wij vertrekken tegen 7 uur , met de kadett had de astra graag mee genomen , maar met zijn 2en heen en dan ook met 2 auto's?
T Tallie_GTI Post best veel 20 aug 2011 #253 wij vertrekken tegen 7 uur , met de kadett had de astra graag mee genomen , maar met zijn 2en heen en dan ook met 2 auto's?
wij vertrekken tegen 7 uur , met de kadett had de astra graag mee genomen , maar met zijn 2en heen en dan ook met 2 auto's?
N nl-tuning Loopt hier de deur plat 20 aug 2011 #254 Was idd een gezellig daggie :jerry :jerry en wat hebben we goed weer gehad!!!! Groeten nick En laat die foto's maar komen.
Was idd een gezellig daggie :jerry :jerry en wat hebben we goed weer gehad!!!! Groeten nick En laat die foto's maar komen.
N nl-tuning Loopt hier de deur plat 20 aug 2011 #255 Was idd een gezellig daggie :jerry :jerry en wat hebben we goed weer gehad!!!! Groeten nick En laat die foto's maar komen.
Was idd een gezellig daggie :jerry :jerry en wat hebben we goed weer gehad!!!! Groeten nick En laat die foto's maar komen.
H hanskadett Loopt hier de deur plat 21 aug 2011 #258 was idd een mega dag gisteren. geweldig weer zeer mooie opkomst en een super sfeer :thumb
H hanskadett Loopt hier de deur plat 21 aug 2011 #259 was idd een mega dag gisteren. geweldig weer zeer mooie opkomst en een super sfeer :thumb
J jblfreak Hoort bij de inboedel 21 aug 2011 #260 gister geweets en was een top dag was voor mij de eerste keer sevenum van me leven alleen kon k me voor me kop slaan dat k nooit geweest ben zeg leuke dag bij de jongens van NL-tuning mooie dingen gezien lekker weer volgend jaar ga ik echt zeker een weekend me meisie heeft rond de 311 foto's maar die moet ik nog even gaan posten dus kan even duren @: vinci reed ik achter jou gistermiddag toen ik weg ging uit sevenum ??
gister geweets en was een top dag was voor mij de eerste keer sevenum van me leven alleen kon k me voor me kop slaan dat k nooit geweest ben zeg leuke dag bij de jongens van NL-tuning mooie dingen gezien lekker weer volgend jaar ga ik echt zeker een weekend me meisie heeft rond de 311 foto's maar die moet ik nog even gaan posten dus kan even duren @: vinci reed ik achter jou gistermiddag toen ik weg ging uit sevenum ??