Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ja johan er is al aardig wat gebeurd maar zit nog aardig wat werk in het strak maken van de achterschermen hahahaha ik kan dat echt niet !!!!! en idd een mooi stuurtje hahahahaha
het is de bedoeling om hem oranje te spuiten met een mat zwarte motorkap ! en dan een paar sportvelgen eronder en evt een sr setje erin verder denk ik niet . maar je weer het nooit hahahahaha alleen staat ie als bruin op kenteken ! zou dat problemen geven ????
het is de bedoeling om hem oranje te spuiten met een mat zwarte motorkap ! en dan een paar sportvelgen eronder en evt een sr setje erin verder denk ik niet . maar je weer het nooit hahahahaha alleen staat ie als bruin op kenteken ! zou dat problemen geven ????
Gewoon briefje naar RDW sturen met de vraag of ze willen veranderen op kenteken. Is kostenloos, alleen je papieren blijven ongewijzigd, je kan dan de politie bij "vragen" gewoon bij 't RDW laten opvragen wat de kleur in het systeem is.
Wel Kadett-C oranje gok ik? Signal Oranje / Kardinal Oranje
Gewoon briefje naar RDW sturen met de vraag of ze willen veranderen op kenteken. Is kostenloos, alleen je papieren blijven ongewijzigd, je kan dan de politie bij "vragen" gewoon bij 't RDW laten opvragen wat de kleur in het systeem is.
Wel Kadett-C oranje gok ik? Signal Oranje / Kardinal Oranje