opknappen kadett c2 kleine update 24-11-2011

goed bezig kerel !

leuke wieltjes ook :thumbup

sterkte met je rug, en wees er zuinig op, zo`n ding vervang je niet !!

@Ghanz wrote:goed bezig kerel !

nee klopt hans en je hebt er maar 1. maar wil morgen een poging wagen om de spuitbus ter hand te nemen !

eerst ,maar een kijken als ik morgen een beetje soepel uut bedde kom hahahahaha

@Ghanz wrote:goed bezig kerel !

nee klopt hans en je hebt er maar 1. maar wil morgen een poging wagen om de spuitbus ter hand te nemen !

eerst ,maar een kijken als ik morgen een beetje soepel uut bedde kom hahahahaha

ach een paar pijnstillers in de bakkus en gaan met die banaan ! ga je zondag nog naar tolbert hans ??? misschien zie je daar wel de kadeath in het eggie hahahahaha

ach een paar pijnstillers in de bakkus en gaan met die banaan ! ga je zondag nog naar tolbert hans ??? misschien zie je daar wel de kadeath in het eggie hahahahaha

zo weer ff een update van de werkzaamheden !

S42000012-1.jpg

S42000033-1.jpg

S42000042-1.jpg

S42000052-1.jpg

S42000082-2.jpg

S42000092-1.jpg

ik ben druk geweest gister en vandaag ! de deuren moeten nog in de kleur mat zwart gespoten worden net als de achterklep !

even nieuwe wielmoeren gescoord dus dat staat ook weer goed ! verdere foto's volgen !

zo weer ff een update van de werkzaamheden !

S42000012-1.jpg

S42000033-1.jpg

S42000042-1.jpg

S42000052-1.jpg

S42000082-2.jpg

S42000092-1.jpg

ik ben druk geweest gister en vandaag ! de deuren moeten nog in de kleur mat zwart gespoten worden net als de achterklep !

even nieuwe wielmoeren gescoord dus dat staat ook weer goed ! verdere foto's volgen !

@petrolhead wrote:nice !, met compressor gespoten ? ziet er best netjes uit

dank je ! nee heb ik met de spuitbus gedaan ! 21 om precies te zijn , maar zit in twijfel of ik de deuren nu oranje of zwart moet spuiten .

@petrolhead wrote:nice !, met compressor gespoten ? ziet er best netjes uit

dank je ! nee heb ik met de spuitbus gedaan ! 21 om precies te zijn , maar zit in twijfel of ik de deuren nu oranje of zwart moet spuiten .

Terug
Naar boven