@Corsaliefhebber wrote:Beste Pimmie
Thansk voor de duidelijke foto,s
Dat is idd een rot subframe :wtf
Op zich mag je aan het subframe wel lassen mits er met plaatdikte minimaal
twee keer zo dik als het origineel wordt gewerkt,
maar qua kosten in arbeidsuren zeg ik dat lassen duurder wordt als een gebruikt subframe monteren.
De uitlaat had zo idd niet door de apk-keuring mogen komen,
die is zichtbaar niet meer gasdicht
En de man waar ik hem naar toe bracht wou alleen even kijken naar het geratel bij het sturen en dan gas geven. Waarschijnlijk de homokneed.
Tot hij dit allemaal zag, heeft er even gauw overal naar gekeken maar dit waren de punten die gewoon echt gemaakt moesten worden en niet door de APK mochten komen.
Hoop nu voor hem dat hij een nieuw subframe er onder gaat zetten en niet gaat lassen.
Wat moet er dan wel niet allemaal uit als je het subframe vervangt ? Is het niet verstandig om dan het een en ander meteen mee te pakken?
Groetjes Pim
Thansk voor de duidelijke foto,s
Dat is idd een rot subframe :wtf
Op zich mag je aan het subframe wel lassen mits er met plaatdikte minimaal
twee keer zo dik als het origineel wordt gewerkt,
maar qua kosten in arbeidsuren zeg ik dat lassen duurder wordt als een gebruikt subframe monteren.
De uitlaat had zo idd niet door de apk-keuring mogen komen,
die is zichtbaar niet meer gasdicht
En de man waar ik hem naar toe bracht wou alleen even kijken naar het geratel bij het sturen en dan gas geven. Waarschijnlijk de homokneed.
Tot hij dit allemaal zag, heeft er even gauw overal naar gekeken maar dit waren de punten die gewoon echt gemaakt moesten worden en niet door de APK mochten komen.
Hoop nu voor hem dat hij een nieuw subframe er onder gaat zetten en niet gaat lassen.
Wat moet er dan wel niet allemaal uit als je het subframe vervangt ? Is het niet verstandig om dan het een en ander meteen mee te pakken?
Groetjes Pim