Openluchtfilter

[rquote=1882636&tid=135897&author=Nickn]godver..

had beter deze topic eerst gelezen.. :( heb 2 dagen geleden een k&n 57i konische luchtfilter gestoken..

hopelijk gaat m'n blok er niet aan kapot!![/rquote]

Geen drama , K&N (vind ik) is geen slecht product de open

filters moet je wel in de gaten houden en regelmatig goed reinigen en dat doen de sommige niet en dan kan je in de

problemen geraken.

Deze mensen hadden dan beter voor de inleg versie kunnen gaan die heeft aanmerkelijk minder aandacht nodig.

[rquote=1882671&tid=135897&author=OPCdriver][rquote=1882636&tid=135897&author=Nickn]godver..

had beter deze topic eerst gelezen.. :( heb 2 dagen geleden een k&n 57i konische luchtfilter gestoken..

filters moet je wel in de gaten houden en regelmatig goed reinigen en dat doen de sommige niet en dan kan je in de

problemen geraken.

Deze mensen hadden dan beter voor de inleg versie kunnen gaan die heeft aanmerkelijk minder aandacht nodig.[/rquote]

ow ok.. nu ben 'k al wa geruster :D

[rquote=1882671&tid=135897&author=OPCdriver][rquote=1882636&tid=135897&author=Nickn]godver..

problemen geraken.

Deze mensen hadden dan beter voor de inleg versie kunnen gaan die heeft aanmerkelijk minder aandacht nodig.[/rquote]

ow ok.. nu ben 'k al wa geruster :D

je kan altijd nog een paar 10mm gaten in je onderste filterbak boren

daar krijg je ook meer geluid van

dat deden ze VROEGER toen er nog geen openluchtfliters waren HIHIHI

je kan altijd nog een paar 10mm gaten in je onderste filterbak boren

daar krijg je ook meer geluid van

dat deden ze VROEGER toen er nog geen openluchtfliters waren HIHIHI

Terug
Naar boven