Open pijp zo luid mogelijk

Je kan het beste een middenpijp vervanger halen.:) Dus dan verdwijnt de middendemper.

Dan heb je meer geluid dan nu maar niet extreem.

Voor de andere mensen die reageren, uitlaatgeluid is zo persoonlijk. De ene vindt veel geluid nog niet luid genoeg. Bijvoorbeeld als je veel autoraces bezoekt is al dat geluid uit die Remus/Sebring etc. dempers maar veels te stil. De ander vindt een standaard Sebring einddemper al te luid. Het scheelt ook als de auto voor hobby is en niet voor dagelijks gebruik. En ik weet zeker dat nog meer invloed de dingen zijn die je zelf niet in de hand hebt, maar wat wel bepaalt wat er wel op de auto zal zitten qua uitlaatsysteem (politie, buurvrouw, vriendin, geldkwestie). :D

@trashmetal wrote:Heb zelf er een sportex group n catback op zitten met een x20xev dempert

gekocht op ebay, en zo klinkt dat....

[youtube:1n5vf4ay]

bij normaal rijden valt het mee met de herrie, tot je hem op zn staart trapt :wtf

Ik rij ook met een Sportex uitlaat en kan het beamen. Gewoon rustig rijden kun je helemaal prima in de auto zitten en met elkaar praten, maar met gas intrappen komt er een erg mooi geluidje uit! Zeker voor dat geld geen verkeerde keuze!

Bij Guerilla kun je kleppen kopen voor je uitlaatsysteem.

Bouw die er dan tussen, zodat je zelf kunt kiezen wanneer je lawaai wilt en wanneer je gewoon normaal kunt doen....

Even kleine edit gemaakt, want heb een x20xev KAT en geen dempert

Heb voor het sportex catback systeem 54mm ongeveer 200 eu betaald incl verzenden king:

daar vind je geen simmons, sebring zelfs geen novus voor

Complete 54 mm uitlaat voor de corsa a vanaf het 2e deel van het spruitstuk voor 160 incl verzenden :thumb

Bedankt voor de reacties alvast ik heb nog geen actie ondernomen heb ook nog geen idee welke ik van de opties uitkies haha jullie noeme er zoveel op hangt r ook vanaf hoeveel et kost enzo ik kan het niet zelf namelijk

@louwe 16 klepper wrote:beste is dat de topic starter

een hitte bestendige microfoon in z,n voorpijp plaatst

dan kan die het geluid over z,n radio verterkers en speakers afspelen zit hij in de herrie

kan die t volume regelen en de buitenwereld heb er geen last van ;) ;) :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry

:thumb :thumb

Audi past dit overigens al toe, bijvoorbeeld bij de SQ5.

ja, mooi geluidje is wel leuk.

dat van trashmatal is volgens mij veelste hard.

of kan ik dat beter vragen aan de buurman??:D

Of het geluid komt heel slecht over, of die uitlaat van thrashmetal is inderdaad een beste bak nare herrie :jerry Hahaha.. Denk dat de buurt het iig wel zo noemt. :)

Een beetje harde lage diepe roffel vind ik ook wel mooi. Maar zo'n blikkerig gescheur heb ik echt helemaal niks mee.

Tegen de tijd dat ik zo'n nieuwe auto koop die een nep uitlaat geluid door de speakers laat komen, ben ik toch al bejaard :P Misschien slijp ik dan de hele uitlaat er gewoon onder vandaan. :D

met een middendemper vervanger, en een knappe remus, heb je gewoon een heel leuk geluid.

dat blikkerige geluid vind ik ook niet veel soeps. komt er met name door, wanneer ik er naast rij, en dat geluid hoor, het over komt als een auto die zijn uitlaat verloren is.

maar het blijft wel persoonlijk.

als je het zo hoort klinkt het wel leuk. voor even denk ik.

je moet het vaak toch echt horen

Naja ik had het eigenlijk verkeerd gezegd ik wel zo luid mogelijk wat nog is toegestaan dus niet te luid want dan krijg ik gezeik met de politie vraag is dan alleen wat moet ik veranderen nog? heb nu alleen een sebring einddemper en een green openluchtfilter

@louwe 16 klepper wrote:maar geloof de mensen hier maar gerust

dat je snel erg zat van te veel geluid bent

Ik rijd al zo'n 10 jaar rond met veel geluid, maar het blijft prachtig.:) Scheelt wel dat het de hobby auto is en niet de woonwerk auto.

@2e-c14nz wrote:Er zijn inderdaad steeds meer merken die het doen, imo een beetje jammer. Ik hou meer van het echte geluid.

Inderdaad, het is erg nep dat geluid over de speakers. Rijd je met het raam open, hoor je niks buiten.

@robert_corsa wrote:ja, mooi geluidje is wel leuk.

dat van trashmatal is volgens mij veelste hard.

of kan ik dat beter vragen aan de buurman??:D

vind het wel meevallen met de herrie, is geen groep A :jerry

als je normaal rijd kun je normaal met mekaar praten :D

bij mn vriendin in de straat vinden ze me niet zo tof :D

veel klagende ouwe zeikerds daar :thumbdown

bij ons mam op de stoep heb ik 2 ombouwen gedaan

nooit geen klacht gehad king:

en indd mn telefoon mic is niet al te best

Weet niet of een 1.6 16v en een 1.4 16v uitlaat even grote diameter heeft, maar ik wil wel ruilen met bijbetaling van jou kant.

Heb een Sebring d'r onder :P

Terug
Naar boven