open luchtfilter vast maken?

mar10manta

Komt hier geregeld
iemand hier foto`s hoe je een open luchtfilter netjes vast maakt? nu ligt het op een doek en hangt in een tirip , maar das niet echt zo mooi :cry

ik heb ook met een k&n open lucht filter gereden .

nieuw gekocht en heb niet eens de moeite genomen om dat ding goed vast te maken .

gelijk een ori box gekocht nu trekt die stukke harder op en bij de pomp een stuk minder pijnlijk .

[rquote=1870275&tid=142816&author=pluuske]ik heb ook met een k&n open lucht filter gereden .

nieuw gekocht en heb niet eens de moeite genomen om dat ding goed vast te maken .

gelijk een ori box gekocht nu trekt die stukke harder op en bij de pomp een stuk minder pijnlijk .

[/rquote]wat is een ori box?

ik heb ook met een k&n open lucht filter gereden .

[rquote=1870275&tid=142816&author=pluuske]ik heb ook met een k&n open lucht filter gereden .

[/rquote]wat is een ori box?

Terug
Naar boven