A ahrend Loopt hier de deur plat 1 okt 2011 #1 Weet iemand of het logo op een Astra H station alleen gelijmd zit of ,ofdat er ook gaatjes tevoor schijn komen ? :hmmz
Weet iemand of het logo op een Astra H station alleen gelijmd zit of ,ofdat er ook gaatjes tevoor schijn komen ? :hmmz
V Van het Ende Customs Loopt hier de deur plat 1 okt 2011 #4 deze zit gewoon gelijmd. Ik heb m verwijderd!
V Van het Ende Customs Loopt hier de deur plat 1 okt 2011 #5 deze zit gewoon gelijmd. Ik heb m verwijderd!
T tommy1982 Komt weleens kijken 1 okt 2011 #6 Hmmm, mag ik even in dit topic inpikken dan .... Vraag hetzelfde af over het logo op mijn vectra C .... of dit gelijmt is of met pinnetjes ...
Hmmm, mag ik even in dit topic inpikken dan .... Vraag hetzelfde af over het logo op mijn vectra C .... of dit gelijmt is of met pinnetjes ...
T tommy1982 Komt weleens kijken 1 okt 2011 #7 Hmmm, mag ik even in dit topic inpikken dan .... Vraag hetzelfde af over het logo op mijn vectra C .... of dit gelijmt is of met pinnetjes ...
Hmmm, mag ik even in dit topic inpikken dan .... Vraag hetzelfde af over het logo op mijn vectra C .... of dit gelijmt is of met pinnetjes ...
A ahrend Loopt hier de deur plat 1 okt 2011 #8 Vectra C1 van 2005 (station) zit gelijmd ,ik had die er ook af
A ahrend Loopt hier de deur plat 1 okt 2011 #9 Vectra C1 van 2005 (station) zit gelijmd ,ik had die er ook af
C crossagek Loopt hier de deur plat 2 okt 2011 #10 vectra c is allemaal gelijmd heb hier namelijk nog een vauxhall logo van een GTS liggen en deze is geheel gelijmd . De astra G heeft pinnetjes door het kofferdeksel ( heb ook een vauxhall logo voor mijn eigen astra G station liggen welke er deze week op komt )
vectra c is allemaal gelijmd heb hier namelijk nog een vauxhall logo van een GTS liggen en deze is geheel gelijmd . De astra G heeft pinnetjes door het kofferdeksel ( heb ook een vauxhall logo voor mijn eigen astra G station liggen welke er deze week op komt )
C crossagek Loopt hier de deur plat 2 okt 2011 #11 vectra c is allemaal gelijmd heb hier namelijk nog een vauxhall logo van een GTS liggen en deze is geheel gelijmd . De astra G heeft pinnetjes door het kofferdeksel ( heb ook een vauxhall logo voor mijn eigen astra G station liggen welke er deze week op komt )
vectra c is allemaal gelijmd heb hier namelijk nog een vauxhall logo van een GTS liggen en deze is geheel gelijmd . De astra G heeft pinnetjes door het kofferdeksel ( heb ook een vauxhall logo voor mijn eigen astra G station liggen welke er deze week op komt )
A ahrend Loopt hier de deur plat 3 okt 2011 #14 Zo die heb ik er ook vanaf gehaald,kijkt VEEEL mooier vind ik ,zo'n kaal kontje :agent
A ahrend Loopt hier de deur plat 3 okt 2011 #15 Zo die heb ik er ook vanaf gehaald,kijkt VEEEL mooier vind ik ,zo'n kaal kontje :agent
R RISL Forumbewoner 5 okt 2011 #16 Balen dat Astra G met pinnetjes zit. Ziet er een stuk strakker uit zonder.
R RISL Forumbewoner 5 okt 2011 #17 Balen dat Astra G met pinnetjes zit. Ziet er een stuk strakker uit zonder.
F FKsport Komt hier geregeld 6 okt 2011 #18 idd, das balen.. bij mij ook.. maar mijn logo is er ook af en heb er een HOLDEN logo opgezet !
F FKsport Komt hier geregeld 6 okt 2011 #19 idd, das balen.. bij mij ook.. maar mijn logo is er ook af en heb er een HOLDEN logo opgezet !
R RISL Forumbewoner 6 okt 2011 #20 Ik heb zelf ook zitten denken over een Holden-logo, aangezien dit ook deel van de GM-familie is. Waar heb je dat logo gekocht?
Ik heb zelf ook zitten denken over een Holden-logo, aangezien dit ook deel van de GM-familie is. Waar heb je dat logo gekocht?