O Opelkees Hoort bij de inboedel 26 aug 2009 #21 heb nog wat leuks gekocht voor weinig: irmscher!king: auto is trouwens te koop zie verkoopgedeelte
F francisco Komt weleens kijken 27 aug 2009 #22 looking good jammer vd verkoop hopelijk vindje snel nieuw baasje
O OscaR-16v Komt hier geregeld 27 aug 2009 #23 origineel gepost door Opelkees heb nog wat leuks gekocht voor weinig: irmscher!king: auto is trouwens te koop zie verkoopgedeelte jammer dat je hem verkoopt, mooie auto en ook zeker mooie kleur!!
origineel gepost door Opelkees heb nog wat leuks gekocht voor weinig: irmscher!king: auto is trouwens te koop zie verkoopgedeelte jammer dat je hem verkoopt, mooie auto en ook zeker mooie kleur!!
M manta_dennis Komt hier geregeld 28 aug 2009 #24 :wtf Grille staat ook al weer los op internet te koop. Zonnesteek opgelopen in Sevenum Kees?
O Opelkees Hoort bij de inboedel 2 sep 2009 #25 ja inderdaad grill heb ik ook alweer goed verkochtking: @ louwe inderdaad als er nog es wat leuks te koop komt ben ik er meteen bij:wub
ja inderdaad grill heb ik ook alweer goed verkochtking: @ louwe inderdaad als er nog es wat leuks te koop komt ben ik er meteen bij:wub
O Opelkees Hoort bij de inboedel 7 sep 2009 #26 er zit nou ook een OPC bumperlip onder en is nog steeds te koop!:vertag
O Opelkees Hoort bij de inboedel 20 sep 2009 #27 zo staat de Astra er nu bij: met OPClip en irmscher grill: rest staat op www.opelkees.hyves.nl