Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Het is maar weer eens tijd om te laten zien dat ik nog wel bezig ben
Nog wat foto's buiten:
Kapjes voor de zijkant opnieuw in de primer gezet en daarna met 400 glad geschuurd:thumbup
Achterklep strak en met knikkerbus in de primer (als het wat beter weer is zet ik nog beide deuren, plus de achterklep in de goede primer met de compressor)
Kadett gladgeschuurd met 400:wub
Wanneer het tijd is om hem te spuiten schuur ik hem nog eerst waterproof met 800 of 1000:vertag
Maar eerst nog de achterbumper uitschuren, sideskirts kitten, en voorbumper een beetje opruwen met een scotch matje
Wanneer het tijd is om hem te spuiten schuur ik hem nog eerst waterproof met 800 of 1000:vertag
Maar eerst nog de achterbumper uitschuren, sideskirts kitten, en voorbumper een beetje opruwen met een scotch matje
En zo is dat!!, veelmensen vinden het niet meer nodig met de huidige lak die men nu heeft. Keer toppen met 1000 waterproof of ZELFS 1200 krijg je wel zeker een beter resultaat!!
800 heb je hem al geschuurd,is hetzelfde als 400 droog
gewoon 500 droog naschuren en dat geknoei achterwege laten.
Bedenk wel 1 zandkoreltje bij nat schuren en je trekt hem je complete deel over!!
bij droog schuren word hij afgevoerd door het schuurstof....
verder keep up the good work:thumbup
Klopt p400 op de machine is het zelfde als p800Waterproof. Je kan hem ook nog met 400 droog (die grijze vellentjes) na schuren met de hand dat is ook nog is het zelfde als 800 waterproof. Maar het beste is nog steeds even met water na schuren krijg je het mooiste eind resultaat en zo veel werk is het niet en met zand der tussen merk je snel genoeg. Je kan schuren of je kan het niet :jerry
800 heb je hem al geschuurd,is hetzelfde als 400 droog
gewoon 500 droog naschuren en dat geknoei achterwege laten.
Bedenk wel 1 zandkoreltje bij nat schuren en je trekt hem je complete deel over!!
bij droog schuren word hij afgevoerd door het schuurstof....
verder keep up the good work:thumbup
Klopt p400 op de machine is het zelfde als p800Waterproof. Je kan hem ook nog met 400 droog (die grijze vellentjes) na schuren met de hand dat is ook nog is het zelfde als 800 waterproof. Maar het beste is nog steeds even met water na schuren krijg je het mooiste eind resultaat en zo veel werk is het niet en met zand der tussen merk je snel genoeg. Je kan schuren of je kan het niet :jerry
sluit ik me bij aan! sommigen vinden het onzin om zo fijn te schuuren.. heeft wel zeker effect.
en bijkomend dat waneer er te glad geschuurd wordt de verf bij steenslag als een sticker eraf vliegt, nee niet bij alle lakken maar zeker bij meerdere.
achterklep gemonteerd, en meteen een veel beter gezicht:wub
sideskirts gekit
Het achterraam kon ik niet uit me oude achterklep krijgen (geprobeert los te snijden en met een ijzerdraadje te snijden), heeft iemand hier tips voor vertag:thumbup