Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
2k donker grijze primer, 1k kunstof primer, twee soorten 2k verharder, en 2k blanke lak, 2x 1.4 en 1x een 1.7 prof spuit, en doosjes van 100stuks van 80,180,280,360,400 3m HOOK-IT droogschuurpads voor de schuurtol:wub
sommigen zullen nu wel denken heb je geld teveel:vertag maarjah heb het er voor over het wordt geinvesteerd in goed resultaat:wub
Nog even en we kunnen idd zelf een (prof)spuitbedrijf beginnen:jerry
2k donker grijze primer, 1k kunstof primer, twee soorten 2k verharder, en 2k blanke lak, 2x 1.4 en 1x een 1.7 prof spuit, en doosjes van 100stuks van 80,180,280,360,400 3m HOOK-IT droogschuurpads voor de schuurtol:wub
sommigen zullen nu wel denken heb je geld teveel:vertag maarjah heb het er voor over het wordt geinvesteerd in goed resultaat:wub
Nog even en we kunnen idd zelf een (prof)spuitbedrijf beginnen:jerry :jerry
gister prof lasapparaat aangeschaft plus toebehoren voor prof lassen:wub kost wat maar dan heb je ook wat:vertag
Tevens mn astra voorzien van gele verstelbare koni's met het nieuwe logo vers van de pers
oud:
nieuw:
De zelfde set ligt ook klaar om gemonteerd te worden op de kadett:wub
Als eerste een proefritje gemaakt met de koni's ingesteld op race stand (oftewel bijna geen vering:vertag) maar dat is dus echt niet te doen op de normale weg je voelt alle hobbeltjes in de weg ookal zie je ze niet:hmmz
Dus heb ik hem maar ietsjes soepeler ingesteld, ik moet wel een beetje fatsoenlijk kunnen rijden
goed bezig mannen , gaat lekker zo:thumbup, ik zie dat je een compreesor hebt maar ik zier geen vriesdroger of olie/vocht afscheider er tussen zitten , dit is toch wel fijn ivm vocht in je slangen en of spuitwerk, tis maar een tip keep up the good work
goed bezig mannen , gaat lekker zo:thumbup, ik zie dat je een compreesor hebt maar ik zier geen vriesdroger of olie/vocht afscheider er tussen zitten , dit is toch wel fijn ivm vocht in je slangen en of spuitwerk, tis maar een tip keep up the good work komt we nog wel tussen is wel nodig ja