Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
oja om even terug te komen tot de originele luchttoevoeren hoe ik dit aangepast heb zodat je directe koele lucht toevoer hebt:vertag
nu ik de bumper er toch af had heb ik maar meteen effe plaatjes voor de geintereseerden geschoten:vertag
Standaard loopt deze buis via dit gat in de bumper zoals is te zien op plaatje 2.
Dit is dus niet echt de beste manier en dit had ik dus opgelost door een extra buis aan de originele buis te hangen die nu dus direct in de rijwind hangt:vertag:thumbup
Het is lang geleden maar heb niet stil gezeten alleen niet overal pic's van:thumbdown
De intercooler style luchtfilter zit er nu in.
En hij hangt nu echt super aan het gas en trekt als de ziekte.
Van't weekend een paar golfjes inc johhny en een crx uitgedaagd maar die wouden niet toen ze in de bumper keken:jerry en eentje ging zelfs aan de kant en bekijks dat je op de weg hebt:vertag
Een aantal progress van hoe hij er nu uit ziet:thumbup
Als ik zo naar de foto's van de duitse auto's kijk, kan ik er nou niet echt een "duitse" stijl uithalen. De ene auto is compleet uitgekleed, alles gecleand en de andere alles tupperware... Dus wat is nou eigenlijk nog Duits???
Mja ik vind het wel bruut en krijg allemaal positiefe reacties op de weg met duimpje omhoog en zo:vertag:wub:thumbup
En dit is ook echt functioneel een openluchtfilter in je motorruimte zuigt warme lucht aan en dit hangt direct in de rijwind en staat nog bruut ook:vertag:thumbup