K karper Lid 16 jan 2011 #1 Zacht schurend geluid uit versnellingsbak of diferendseel wat is daar tegen te doen
M Martijn1981 Post best veel 16 jan 2011 #4 [rquote=1843670&tid=140666&author=DeMeistah]de koppeling intrappen bij het schakelen :jerry[/rquote] :wors:wors:wors De koppeling intrappen, als dan het geluid weg is....... Dan is het druklager versleten, en zal de koppeling kompleet vervangen moeten worden....
[rquote=1843670&tid=140666&author=DeMeistah]de koppeling intrappen bij het schakelen :jerry[/rquote] :wors:wors:wors De koppeling intrappen, als dan het geluid weg is....... Dan is het druklager versleten, en zal de koppeling kompleet vervangen moeten worden....
M Martijn1981 Post best veel 16 jan 2011 #5 [rquote=1843670&tid=140666&author=DeMeistah]de koppeling intrappen bij het schakelen :jerry[/rquote] :wors:wors:wors De koppeling intrappen, als dan het geluid weg is....... Dan is het druklager versleten, en zal de koppeling kompleet vervangen moeten worden....
[rquote=1843670&tid=140666&author=DeMeistah]de koppeling intrappen bij het schakelen :jerry[/rquote] :wors:wors:wors De koppeling intrappen, als dan het geluid weg is....... Dan is het druklager versleten, en zal de koppeling kompleet vervangen moeten worden....
R rallie75 Lid 1 mrt 2011 #6 Smiddags allemaal, heb ook met mijn Zafira A OPC uit 2002 het zacht schurende geluid. Vanmorgen naar Vander Linden Van Sprankhuizen, de opel dealer in Purmerend gebracht. Belde net terug. Idd koppeling kompleet vervangen......dure grap......€ 1.400...:hmmz Tijdens de garantietijd al wel met zelfde geluid langs geweest bij de Opel dealer in Huizen. "Konden niets vinden". Jaja, nu weten we waarom....
Smiddags allemaal, heb ook met mijn Zafira A OPC uit 2002 het zacht schurende geluid. Vanmorgen naar Vander Linden Van Sprankhuizen, de opel dealer in Purmerend gebracht. Belde net terug. Idd koppeling kompleet vervangen......dure grap......€ 1.400...:hmmz Tijdens de garantietijd al wel met zelfde geluid langs geweest bij de Opel dealer in Huizen. "Konden niets vinden". Jaja, nu weten we waarom....
R rallie75 Lid 1 mrt 2011 #7 Smiddags allemaal, heb ook met mijn Zafira A OPC uit 2002 het zacht schurende geluid. Vanmorgen naar Vander Linden Van Sprankhuizen, de opel dealer in Purmerend gebracht. Belde net terug. Idd koppeling kompleet vervangen......dure grap......€ 1.400...:hmmz Tijdens de garantietijd al wel met zelfde geluid langs geweest bij de Opel dealer in Huizen. "Konden niets vinden". Jaja, nu weten we waarom....
Smiddags allemaal, heb ook met mijn Zafira A OPC uit 2002 het zacht schurende geluid. Vanmorgen naar Vander Linden Van Sprankhuizen, de opel dealer in Purmerend gebracht. Belde net terug. Idd koppeling kompleet vervangen......dure grap......€ 1.400...:hmmz Tijdens de garantietijd al wel met zelfde geluid langs geweest bij de Opel dealer in Huizen. "Konden niets vinden". Jaja, nu weten we waarom....
D Dolby Hoort bij de inboedel 1 mrt 2011 #8 Dat is een tegenvaller. flink repatatie was dat maar wel in garantie tijd geweest.
D Dolby Hoort bij de inboedel 1 mrt 2011 #9 Dat is een tegenvaller. flink repatatie was dat maar wel in garantie tijd geweest.