Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Inmiddels een maand geleden, grote brand bij mn buren... Stond een Oostenrijkse Vectra C1. Vind de schoorsteen op die naar beneden klapte van 10 meter...
Gister middag bij een transport bedrijf in Weert spotte ik een dikke Vectra A op de plaats.
Zwart van kleur, verlaagd, leuke wieltjes etc.
Toen ik binnen in de werkplaats kwam om wat onderdelen af te leveren spotte ik tevens een lage blauwe Corsa A, waarvan het interieur deels gedemonteerd was.
Leuk speelgoed, dat je helaas niet vaak meer ziet!
Eindelijk weer eens intresse actie op het vectra topic! Een OPC Blauwe Vec .. dat zou een mooie droom zijn voor me
Leuk dat je een foto genomen hebt.. hier in mijn buurt rijden ook een paar (normale) Gts'jes
Altijd leuk om te zien , maar nooit het gevoel dat die mensen de passie delen haha
Ja grappig eigenlijk. Ik kom ook regelmatig een Vectra rijder tegen, maar nooit kan er een lachje af. Het is toch geen straf om nog steeds in een Vec te rijden...?