G GTS Power Hoort bij de inboedel 17 okt 2013 #1.621 Vanavond Chiel gespot wachtend voor de rotonde bij otje van potje in Rijssen. Zat er ineens een knipperende auto achter me. ( ik maar denken dat het misschien politie was)
Vanavond Chiel gespot wachtend voor de rotonde bij otje van potje in Rijssen. Zat er ineens een knipperende auto achter me. ( ik maar denken dat het misschien politie was)
M Meonemium Lid 18 okt 2013 #1.622 Zilvere C1 GTS V6 in IJmuiden (v Speijkstraat) als ik me niet vergis
C CAlberts Loopt hier de deur plat 18 okt 2013 #1.623 @GTS Power wrote:Vanavond Chiel gespot wachtend voor de rotonde bij otje van potje in Rijssen. Zat er ineens een knipperende auto achter me. ( ik maar denken dat het misschien politie was) Haha, kwam me ineens een mooie Vec voorbij scheuren op de rotonde, dat kon dr maar 1 zijn LOL :jerry Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
@GTS Power wrote:Vanavond Chiel gespot wachtend voor de rotonde bij otje van potje in Rijssen. Zat er ineens een knipperende auto achter me. ( ik maar denken dat het misschien politie was) Haha, kwam me ineens een mooie Vec voorbij scheuren op de rotonde, dat kon dr maar 1 zijn LOL :jerry Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
G gwriemersma Loopt hier de deur plat 19 okt 2013 #1.624 Vanochtend volgens mij teun gespot bij doezum
E Emiel-Manta Hoort bij de inboedel 24 okt 2013 #1.628 Lage zilver/grijze Vectra C station op 18 of 19' en platte bandjes gespot. Stond vanmorgen omstreeks 12u bij de Mac Donalds in Helden/Maasbree
Lage zilver/grijze Vectra C station op 18 of 19' en platte bandjes gespot. Stond vanmorgen omstreeks 12u bij de Mac Donalds in Helden/Maasbree
G gwriemersma Loopt hier de deur plat 31 okt 2013 #1.630 Vanmiddag op de A7 ter hoogte van Dachten-haven een zilveren C1 ..nr.. 2.2DTI sleepte een busje :angel Iemand van hier?
Vanmiddag op de A7 ter hoogte van Dachten-haven een zilveren C1 ..nr.. 2.2DTI sleepte een busje :angel Iemand van hier?
G gwriemersma Loopt hier de deur plat 31 okt 2013 #1.631 Deze kwam ik bij Diemen tegen En dat is niet de manier om een Vec van A naar B te brengen dacht ik :hmmz nee toch :afro
Deze kwam ik bij Diemen tegen En dat is niet de manier om een Vec van A naar B te brengen dacht ik :hmmz nee toch :afro
G gwriemersma Loopt hier de deur plat 31 okt 2013 #1.633 Yup kwam bij Lemmer nog een zwarte Vec tegen ditmaal met grote PL sticker Sticker uke maar de dame achter het stuur :wub :wub
Yup kwam bij Lemmer nog een zwarte Vec tegen ditmaal met grote PL sticker Sticker uke maar de dame achter het stuur :wub :wub
S sjoerdie Loopt hier de deur plat 2 nov 2013 #1.634 22-gff-1 gespot. Zwarte signum, verlaagd. Bij rotonde profile tyrecenter beerkens in venray
C corsabc20xe Komt hier geregeld 3 nov 2013 #1.635 @sjoerdie wrote:22-gff-1 gespot. Zwarte signum, verlaagd. Bij rotonde profile tyrecenter beerkens in venray klopt dat was ik
@sjoerdie wrote:22-gff-1 gespot. Zwarte signum, verlaagd. Bij rotonde profile tyrecenter beerkens in venray klopt dat was ik
V VectraGroningen Komt weleens kijken 3 nov 2013 #1.636 Ik zie hier in Groningen wel vaker een verlaagde zilveren Astra H coupe op zwart staal rijden... iemand van hier misschien?
Ik zie hier in Groningen wel vaker een verlaagde zilveren Astra H coupe op zwart staal rijden... iemand van hier misschien?
J johan1979 Komt weleens kijken 4 nov 2013 #1.638 vanmiddag deze auto gezien bij de opel dealer in lelystad. geblindeerde achterramen en vanaf de achterwiel naar voren heeft hij in het donkergrijs staan IRMSCHER misschien iemand van hier
vanmiddag deze auto gezien bij de opel dealer in lelystad. geblindeerde achterramen en vanaf de achterwiel naar voren heeft hij in het donkergrijs staan IRMSCHER misschien iemand van hier
K Kano Komt hier geregeld 8 nov 2013 #1.639 Vanmorgen een zwarte Vectra C GTS op de weg tussen Roden en Groningen. Had de lampjes in de petjes-stand. (mistlichten+stadslichten)
Vanmorgen een zwarte Vectra C GTS op de weg tussen Roden en Groningen. Had de lampjes in de petjes-stand. (mistlichten+stadslichten)