Origineel gepost door PAASHAAS
Ik was op zoek naar een nieuwe klant van ons bedrijf, zo'n "ouwe van dagen" tehuis....Zodoende reed ik door de woonwijk heen....
Ik rijd dagelijks met een Iveco Turbo Daily bakwagentje...niet echt een vrachtwagen maar zit wel een stuk hoger dan een normale auto....
En dat het jouw Astra geweest moet zijn...lijkt me wel... er zullen er echt geen twee Astra F's zijn die en zo geel zijn en zo'n onnoemelijke taartschep achterop hebben staan....(No offence of course vind het zelfs wel wat hebben)
(oh ja...en die in zaltbommel wonen)
P.s. gezien de avatar die bij je post's staat, herken ik het wegdek :vertag
in zaltbommel rijden er idd geen andere...bijna helemaal geen gsi's eigk...zo heel af en toe eens 1 of 2
en afbeelding van de avater is niet in mijn straat genomen, maar het is idd wel hetzelfde wegdek

:thumbup
dan zijn die ***drempels in onze straat je dus ook niet onopgemerkt gebleven!! Dat gaat met deze verlaging nog maar net. Heb nog andere veren liggen thuis, met die dingen kom ik de straat NIET meer in en uit
ik zal voortaan mn ogen eens openhouden, kijken of ik een Iveco spot, met iemand d'rin die een camera om zijn voorhoofd gebonden heeft :jerry :thumbup:thumbup