Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@rooiepeet wrote:@speaker wrote:@jraaf wrote:Vandaag rond 20.00 speaker kleur C1 SW Z1.9DTH Leusden. Liet 'm voor gaan maardaarna mocht ik er weer langs was op weg met een bed en een lamp voor m'n zus. Kwam goed mee in m'n spiegel toen we er optrokken bij het stoplicht. Viel mij wel op da'k aardig wat zwarte rook cadeau gaf. :thumbup gegeven toen ik moest afslaan. iemand van 't Forum?
Safe driving Jurgen
Ik was het niet !! Al komt er bij mij ook een flinke roetwalm van de vorige eigenaar uit. ( wordt wel minder !! )
al die gechipte diesels gaan toch roken bij vol gas?
Nee hoor, maar de irmscher dempers die ik er nu onder heb , zaten voorheen onder een 2.2 DTi die aardig roette.
Daarom roet de mijne nu ook. Maar das niet van lange duur !! :sleeping
@jraaf wrote:Vandaag rond 20.00 speaker kleur C1 SW Z1.9DTH Leusden. Liet 'm voor gaan maardaarna mocht ik er weer langs was op weg met een bed en een lamp voor m'n zus. Kwam goed mee in m'n spiegel toen we er optrokken bij het stoplicht. Viel mij wel op da'k aardig wat zwarte rook cadeau gaf. :thumbup gegeven toen ik moest afslaan. iemand van 't Forum?
Safe driving Jurgen
Beetje late reactie, maar dat was ik herkende je auto meteen blauwe knipperlichten kon niet missen :thumbup .
Beetje rook was geen probleem, ff gassen is altijd leuk.