Opel Vectra B

Vandaag langs de sloops geweest en wat dingen vervangen, waaronder de ecc-unit. Nu wil alleen mn kachel alleen niet meer blazen!

Als ik de auto uitzet dan verschijnen er twee streepjes in het temperatuur paneel. Wat kan dit zijn?!

Kan inderdaad de stekker zijn. Op die stekker zit een soort borglipje dat je eerst los moet trekken, dan de stekker erop en dan borglipje terug. Zonder dat borglipje los te trekken kan je de stekker ook op de ECC klikken, maar maakt ie slecht contact en kàn het zijn dat je een storing krijgt.

Kan inderdaad de stekker zijn. Op die stekker zit een soort borglipje dat je eerst los moet trekken, dan de stekker erop en dan borglipje terug. Zonder dat borglipje los te trekken kan je de stekker ook op de ECC klikken, maar maakt ie slecht contact en kàn het zijn dat je een storing krijgt.

Zo van de week met mijn vader bezig geweest en nu heb ik xenon in de vec zitten! :thumb

Ik heb gekozen voor de 5000k, mooi helder wit licht.

Voor:

5ll8.jpg

Na:

muxc.jpg

Zo van de week met mijn vader bezig geweest en nu heb ik xenon in de vec zitten! :thumb

Ik heb gekozen voor de 5000k, mooi helder wit licht.

Voor:

5ll8.jpg

Na:

muxc.jpg

Nee, ik heb de koplampen met de stelmotoren zo ver mogelijk naar beneden gesteld!

Tegenliggers knipperen niet, dus ik neem aan dat ik ze niet verbindt...

Nee, ik heb de koplampen met de stelmotoren zo ver mogelijk naar beneden gesteld!

Tegenliggers knipperen niet, dus ik neem aan dat ik ze niet verbindt...

Terug
Naar boven