C center Komt weleens kijken 9 dec 2010 #1 Ik wil jullie deze markplaats advertentie niet onthouden, vooral vanwege het mooie interieur. Link
S sw_reijnders Forumbewoner 9 dec 2010 #2 die vectra is niet meer zoals die daar staat hoor ik weet al wel wie die leeg getrokken hebben
S sw_reijnders Forumbewoner 9 dec 2010 #3 die vectra is niet meer zoals die daar staat hoor ik weet al wel wie die leeg getrokken hebben
E Erwin1987 Hoort bij de inboedel 10 dec 2010 #8 hmmm ik had wel intresse in het creme dashdeel achter de kachel en dashboard kastje Erwin
E Erwin1987 Hoort bij de inboedel 10 dec 2010 #9 hmmm ik had wel intresse in het creme dashdeel achter de kachel en dashboard kastje Erwin
S sw_reijnders Forumbewoner 10 dec 2010 #10 origineel gepost door Erwin1987 hmmm ik had wel intresse in het creme dashdeel achter de kachel en dashboard kastje Erwin Volgens mij hebben kim en ronald alleen de stoelen en deurbekleding gekocht. dus ik zou zeggen, go for it
origineel gepost door Erwin1987 hmmm ik had wel intresse in het creme dashdeel achter de kachel en dashboard kastje Erwin Volgens mij hebben kim en ronald alleen de stoelen en deurbekleding gekocht. dus ik zou zeggen, go for it
S sw_reijnders Forumbewoner 10 dec 2010 #11 origineel gepost door Erwin1987 hmmm ik had wel intresse in het creme dashdeel achter de kachel en dashboard kastje Erwin Volgens mij hebben kim en ronald alleen de stoelen en deurbekleding gekocht. dus ik zou zeggen, go for it
origineel gepost door Erwin1987 hmmm ik had wel intresse in het creme dashdeel achter de kachel en dashboard kastje Erwin Volgens mij hebben kim en ronald alleen de stoelen en deurbekleding gekocht. dus ik zou zeggen, go for it
E Erwin1987 Hoort bij de inboedel 13 dec 2010 #12 origineel gepost door sw_reijnders origineel gepost door Erwin1987 hmmm ik had wel intresse in het creme dashdeel achter de kachel en dashboard kastje Erwin Volgens mij hebben kim en ronald alleen de stoelen en deurbekleding gekocht. dus ik zou zeggen, go for it dan is het misschien intressant. Erwin
origineel gepost door sw_reijnders origineel gepost door Erwin1987 hmmm ik had wel intresse in het creme dashdeel achter de kachel en dashboard kastje Erwin Volgens mij hebben kim en ronald alleen de stoelen en deurbekleding gekocht. dus ik zou zeggen, go for it dan is het misschien intressant. Erwin
E Erwin1987 Hoort bij de inboedel 13 dec 2010 #13 origineel gepost door sw_reijnders origineel gepost door Erwin1987 hmmm ik had wel intresse in het creme dashdeel achter de kachel en dashboard kastje Erwin Volgens mij hebben kim en ronald alleen de stoelen en deurbekleding gekocht. dus ik zou zeggen, go for it dan is het misschien intressant. Erwin
origineel gepost door sw_reijnders origineel gepost door Erwin1987 hmmm ik had wel intresse in het creme dashdeel achter de kachel en dashboard kastje Erwin Volgens mij hebben kim en ronald alleen de stoelen en deurbekleding gekocht. dus ik zou zeggen, go for it dan is het misschien intressant. Erwin