A astrawez Loopt hier de deur plat 8 jun 2015 #21 Is die Astra G OPC Station die ik op de foto heb gezet van jou dan?
N nova.... Forumbewoner 8 jun 2015 #23 Nice pics :thumbup de mooiste die gele astra bestel met opc velgen! :thumb
P pascal1109 Komt weleens kijken 9 jun 2015 #25 Sweet Jesus :wors Wat enorm veel mooie wagens daar zeg, ongelofelijk. Moet toch eens kijken of ik daar niet eens bij kan zijn. Wel beetje jammer dat er geen Astra GSi was (iig niet op de foto's)
Sweet Jesus :wors Wat enorm veel mooie wagens daar zeg, ongelofelijk. Moet toch eens kijken of ik daar niet eens bij kan zijn. Wel beetje jammer dat er geen Astra GSi was (iig niet op de foto's)
G g-astraa Komt hier geregeld 9 jun 2015 #26 @pascal1109 wrote:Sweet Jesus :wors Wat enorm veel mooie wagens daar zeg, ongelofelijk. Moet toch eens kijken of ik daar niet eens bij kan zijn. Wel beetje jammer dat er geen Astra GSi was (iig niet op de foto's) de astra gsi's waren er wel degelijk in overvloet. :thumb :thumb :thumb
@pascal1109 wrote:Sweet Jesus :wors Wat enorm veel mooie wagens daar zeg, ongelofelijk. Moet toch eens kijken of ik daar niet eens bij kan zijn. Wel beetje jammer dat er geen Astra GSi was (iig niet op de foto's) de astra gsi's waren er wel degelijk in overvloet. :thumb :thumb :thumb
G g-astraa Komt hier geregeld 9 jun 2015 #27 was weer een super treffen bezig met de foto's en de drift filmpjes. meer dan 800 foto's en filmpjes. :thumb :thumb :thumb
was weer een super treffen bezig met de foto's en de drift filmpjes. meer dan 800 foto's en filmpjes. :thumb :thumb :thumb
D D-gek Komt hier geregeld 10 jun 2015 #28 Was een KEIGOEI (lang) weekend..wat mij betreft: Nächstes Jahr bin ich wieder da :thumb