G g-astraa Komt hier geregeld 11 nov 2013 #1 jaja de datum is weer bekent van dit super opel treffen. :thumb :thumb :thumb en wel op 28 t/m 31 mei en 1juni 2014. :thumb :thumb :thumb dus zet het in je agenda. :thumb :thumb :thumb
jaja de datum is weer bekent van dit super opel treffen. :thumb :thumb :thumb en wel op 28 t/m 31 mei en 1juni 2014. :thumb :thumb :thumb dus zet het in je agenda. :thumb :thumb :thumb
C corsaboy Hoort bij de inboedel 11 nov 2013 #2 Had het ook gezien Ben er zeker weer bij met de corsa
GTS Vectra Hoort bij de inboedel 11 nov 2013 #3 :thumb :wors :wors :wors :wors :thumb Als het weer maar wel wat mee zit.
S soepkiepe Forumbewoner 11 nov 2013 #4 der word mij gewoon geen keus gelaten haha. heb het vliegveld hoogeveen ook maar vast een mail gestuurd!! dalijk zit heel mei al vol haha
der word mij gewoon geen keus gelaten haha. heb het vliegveld hoogeveen ook maar vast een mail gestuurd!! dalijk zit heel mei al vol haha
P PeterNoFear Hoort bij de inboedel 12 nov 2013 #5 JA! Die zetten we in de agenda! GSi zal hem wel niet worden, maar de 1.4 en 1.6 zullen er zeker bij zijn!
JA! Die zetten we in de agenda! GSi zal hem wel niet worden, maar de 1.4 en 1.6 zullen er zeker bij zijn!
B bassie16V Komt hier geregeld 13 nov 2013 #7 Ben er zeker weer bij. En met het weer, het kan niet slechter als dit jaar....
F Fct_blondi Komt hier geregeld 20 nov 2013 #8 @bassie16V wrote:Ben er zeker weer bij. En met het weer, het kan niet slechter als dit jaar.... hahahaha, ik ook Bassie,,ik zal je gaan helpen zoeken naar je lip die je daar hebt verstopt :jerry king:
@bassie16V wrote:Ben er zeker weer bij. En met het weer, het kan niet slechter als dit jaar.... hahahaha, ik ook Bassie,,ik zal je gaan helpen zoeken naar je lip die je daar hebt verstopt :jerry king:
C corsaracer Hoort bij de inboedel 20 nov 2013 #10 @corsaboy wrote:Had het ook gezien Ben er zeker weer bij met de corsa achter in de truck! zeker weer een paar gezellige dagen!!
@corsaboy wrote:Had het ook gezien Ben er zeker weer bij met de corsa achter in de truck! zeker weer een paar gezellige dagen!!
B bassie16V Komt hier geregeld 21 nov 2013 #11 @Fct_blondi wrote:@bassie16V wrote:Ben er zeker weer bij. En met het weer, het kan niet slechter als dit jaar.... hahahaha, ik ook Bassie,,ik zal je gaan helpen zoeken naar je lip die je daar hebt verstopt :jerry king: Als die er nog ligt.......hahaha Maar heb gelukkig al een nieuwe lip....
@Fct_blondi wrote:@bassie16V wrote:Ben er zeker weer bij. En met het weer, het kan niet slechter als dit jaar.... hahahaha, ik ook Bassie,,ik zal je gaan helpen zoeken naar je lip die je daar hebt verstopt :jerry king: Als die er nog ligt.......hahaha Maar heb gelukkig al een nieuwe lip....
B bassie16V Komt hier geregeld 21 nov 2013 #12 @oeht1986 wrote:moet je van te voren de kaarten regelen? Hoeft niet
GTS Vectra Hoort bij de inboedel 21 nov 2013 #13 @bassie16V wrote:@oeht1986 wrote:moet je van te voren de kaarten regelen? Hoeft niet Maar dan kan je wel knappe plekken regelen. king:
@bassie16V wrote:@oeht1986 wrote:moet je van te voren de kaarten regelen? Hoeft niet Maar dan kan je wel knappe plekken regelen. king:
P PeterNoFear Hoort bij de inboedel 21 nov 2013 #15 Zijn er vorig jaar gewoon heengereden, en als het weer wat beter was geweest was het echt wel een mooi plekje! Ondanks het minder mooie weer toch wel een super weekend gehad
Zijn er vorig jaar gewoon heengereden, en als het weer wat beter was geweest was het echt wel een mooi plekje! Ondanks het minder mooie weer toch wel een super weekend gehad
GTS Vectra Hoort bij de inboedel 22 nov 2013 #16 Ik heb ook een super weekend gehad :thumb ,maar het had weinig gescheeld of de hele boel was de lucht in gegaan.
Ik heb ook een super weekend gehad :thumb ,maar het had weinig gescheeld of de hele boel was de lucht in gegaan.
B bassie16V Komt hier geregeld 22 nov 2013 #17 Hoop wel dat het volgend jaar beter weer is. Het was een top weekend, maar die gore regen was ik dik zat :swear
Hoop wel dat het volgend jaar beter weer is. Het was een top weekend, maar die gore regen was ik dik zat :swear
P PeterNoFear Hoort bij de inboedel 17 dec 2013 #18 We hebben er zin in, ga toch proberen voor die tijd de GSi klaar te krijgen!
C Corsaliefhebber Komt hier geregeld 17 dec 2013 #19 Zeker een van de mooiste treffens Ga dit jaar zeker weer, als de plannning goed is met de B-Kadett
S swa Komt weleens kijken 23 dec 2013 #20 aanwezig indien het weer mee zit en turbo geen kuren vertoont ik zie eigenlijk niet veel nederlanders als ik daar ben waar verstoppen jullie je eigenlijk ?
aanwezig indien het weer mee zit en turbo geen kuren vertoont ik zie eigenlijk niet veel nederlanders als ik daar ben waar verstoppen jullie je eigenlijk ?