B bassie16V Komt hier geregeld 8 jun 2013 #301 Die nemen we ook mee terug...,.hahaha De buren mogen hem wel afbreken, want wat ging dat donders snel met de gasten.
Die nemen we ook mee terug...,.hahaha De buren mogen hem wel afbreken, want wat ging dat donders snel met de gasten.
P PeterNoFear Hoort bij de inboedel 7 jun 2013 #302 En ook weer mee terug neem ik aan, anders jatten de buren hem :jerry
M Maurice89 Hoort bij de inboedel 8 jun 2013 #303 @PeterNoFear wrote:Best grappig, zijn aardig wat nederlanders heengeweest, maar weinig die elkaar gezien hebben. Volgend jaar maar een kamp opslaan met een nederlandse vlag? Wij hadden een Nederlandse vlag Alleen wegens de wind lag de vlaggenmast soms even op de grond wegens veiligheid
@PeterNoFear wrote:Best grappig, zijn aardig wat nederlanders heengeweest, maar weinig die elkaar gezien hebben. Volgend jaar maar een kamp opslaan met een nederlandse vlag? Wij hadden een Nederlandse vlag Alleen wegens de wind lag de vlaggenmast soms even op de grond wegens veiligheid
B bassie16V Komt hier geregeld 8 jun 2013 #304 Die nemen we ook mee terug...,.hahaha De buren mogen hem wel afbreken, want wat ging dat donders snel met de gasten.
Die nemen we ook mee terug...,.hahaha De buren mogen hem wel afbreken, want wat ging dat donders snel met de gasten.
M Maurice89 Hoort bij de inboedel 8 jun 2013 #305 @PeterNoFear wrote:Best grappig, zijn aardig wat nederlanders heengeweest, maar weinig die elkaar gezien hebben. Volgend jaar maar een kamp opslaan met een nederlandse vlag? Wij hadden een Nederlandse vlag Alleen wegens de wind lag de vlaggenmast soms even op de grond wegens veiligheid
@PeterNoFear wrote:Best grappig, zijn aardig wat nederlanders heengeweest, maar weinig die elkaar gezien hebben. Volgend jaar maar een kamp opslaan met een nederlandse vlag? Wij hadden een Nederlandse vlag Alleen wegens de wind lag de vlaggenmast soms even op de grond wegens veiligheid
M Maurice89 Hoort bij de inboedel 8 jun 2013 #306 Rechts op de foto :thumb En nog een foto van het mooie weer wat er ging komen.
M Maurice89 Hoort bij de inboedel 8 jun 2013 #307 Rechts op de foto :thumb En nog een foto van het mooie weer wat er ging komen.
P PeterNoFear Hoort bij de inboedel 8 jun 2013 #308 Haha, ja dat mooie weer heb ik nog wel op de foto: Als ik zo op de foto kijk, zou ik echt niet weten waar jullie stonden...
Haha, ja dat mooie weer heb ik nog wel op de foto: Als ik zo op de foto kijk, zou ik echt niet weten waar jullie stonden...
P PeterNoFear Hoort bij de inboedel 8 jun 2013 #309 Haha, ja dat mooie weer heb ik nog wel op de foto: Als ik zo op de foto kijk, zou ik echt niet weten waar jullie stonden...
Haha, ja dat mooie weer heb ik nog wel op de foto: Als ik zo op de foto kijk, zou ik echt niet weten waar jullie stonden...
B bassie16V Komt hier geregeld 8 jun 2013 #310 Is dat niet dat extra veld achter het terrein? Want daar zijn wij niet geweest peter
B bassie16V Komt hier geregeld 8 jun 2013 #311 Is dat niet dat extra veld achter het terrein? Want daar zijn wij niet geweest peter
B bassie16V Komt hier geregeld 8 jun 2013 #313 Dacht ik al. Daar zijn wij verder niet geweest. Volgend jaar toch alles maar eens bekijken.....heb echt veel gemist
Dacht ik al. Daar zijn wij verder niet geweest. Volgend jaar toch alles maar eens bekijken.....heb echt veel gemist
B bassie16V Komt hier geregeld 8 jun 2013 #315 Dacht ik al. Daar zijn wij verder niet geweest. Volgend jaar toch alles maar eens bekijken.....heb echt veel gemist
Dacht ik al. Daar zijn wij verder niet geweest. Volgend jaar toch alles maar eens bekijken.....heb echt veel gemist
C corsaracer Hoort bij de inboedel 8 jun 2013 #316 niemand foto's of filmpies van 1/8 mile races gemaakt??
C corsaracer Hoort bij de inboedel 8 jun 2013 #318 niemand foto's of filmpies van 1/8 mile races gemaakt??
K kurtmanta Komt hier geregeld 9 jun 2013 #320 @Maurice89 wrote:Is idd het extra veld stonden we vanaf woensdag al stonden jullie er al omdat er verder geen plek was? of uit eigen keuze? we zijn de vrijdag opgegaan damn wat een drukte, was voor ons de eerste keer daar men foto's komen in delen op deze link https://www.facebook.com/media/set/?set=a.666140670069096.1073741843.577451752271322&type=1" onclick="window.open(this.href);return false;
@Maurice89 wrote:Is idd het extra veld stonden we vanaf woensdag al stonden jullie er al omdat er verder geen plek was? of uit eigen keuze? we zijn de vrijdag opgegaan damn wat een drukte, was voor ons de eerste keer daar men foto's komen in delen op deze link https://www.facebook.com/media/set/?set=a.666140670069096.1073741843.577451752271322&type=1" onclick="window.open(this.href);return false;