Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
vanmiddag een roze tigra met gefreesde openingen aan de zijkant (3 schuin strepen linkse kant) met 5 dubbelspaaksvelgen aparte side skirts en bumper diffusor met een einddemper met 2 rondjes aan de linkse kant. tijd rond 12.45 op de Fransebaan. kenteken PP-ZF-**
ik zag gisteravond bij de metropolis in antwerpen ook een nederlandse mat zwarte tigra (redelijk verbouwd) het kenteken zat achter de vooruit en er het was ook een 2de kentekenplaat met zo'n 1 erboven. Is deze ook van hier iemand?
ik zag gisteravond bij de metropolis in antwerpen ook een nederlandse mat zwarte tigra (redelijk verbouwd) het kenteken zat achter de vooruit en er het was ook een 2de kentekenplaat met zo'n 1 erboven. Is deze ook van hier iemand?
Dat is L.O.D. (Timo). Die komt wel vaker bij Metropolis
Gisteravond bij de oprit van de a2 richting Heerlen een rode tigra. Had ongelukje gehad met een kadetje en nog een andere. Was volgens mij een rode tijger.
Niemand van hier hoop ik.
En vannacht op de parkeerplaats bij Starfish een (gif)groene tijger met 2 zwarte streken over de gehele auto. Van voorkant, via het dak naar de achterzijde.
Gisteravond 8 april op het Mediapark in Hilversum een groene Rio Verde met knappe velgjes, leken om smith's. 2 ovale uitlaten (remus?) , angel eyes en bumperkitje..
Ik heb zojuist Tuned_Tigra GESPOT ter hoogte van Wezep!
Ik was die kerel op de motor die ff achter je aanging. Haha Die tigra van je trekt wel lekker Haha Ziet er ook masterlijk uit! Volgende keer zet ik de achtervolging wel in de juiste versnelling in (reed vanuit de 6 weg bij die wegwerkzaamheden, wilde je gewoon ff rustig inhalen om m'n duim op te steken, maar toen ging je er van tussen ).
Leuk je ride in real life ff te zien!
In Wezep? Waarom moet ik dat nou weer missen
Ja hij reed op de snelweg vanaf Apeldoorn geloof ik en pakte afslag Wezep (dacht ik)... Jammer jongen, je hebt een erg gave bak gemist!
hahahah das al tijdje geleden :angel:angel
ik las het nu pas
maar ik ging er bij heerde zuid eraf.. daar woont me vrouwtje :wub
Dat is L.O.D. (Timo). Die komt wel vaker bij Metropolis
Heb ik daar ook al eens gespot in de parkeergarage