Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Vanuit het raam van mijn werk zag ik vandaag een mooie "mintgroene" tigra staan. Weet niet hoe je deze kleur noemt, maar hier leek het op! Met een vleugel achterop en lexus achterlichten. Iemand van het forum hier? Er stapten geloof ik 2 mannen uit, gingen naar Mathijssen denk ik.
Blauwe gespot vanmiddag in amstelveen stonden iets van stickers op de zijkant kon niet goed zien wat want ik kon haar niet bijhouden reed zelf met mijn a ascona.
Wie o wie haalde mij gisternacht rond half 12 in op de a73 net nadat we beiden vanaf Cuijk de snelweg opgingen? Het leek een lichtblauwe Tigra A (het was nogal donker) met volgens mij lexus achterlichten.
Blauwe gespot vanmiddag in amstelveen stonden iets van stickers op de zijkant kon niet goed zien wat want ik kon haar niet bijhouden reed zelf met mijn a ascona.
Dat zal mijn vriendin geweest zijn is een 1.6 16v ligt een sportuitlaat onder en een compleet veren/dempers set van H en R . Ze rijdt nogal sportief:thumbup
zaterdag middag in hardenberg nabij de mac een opc blauwe tigra a
en vanmiddag in dalen een goudkleurige tig a
die tigra heb ik ook wel es gezien in dalen...in Coevorden alleen rijden al 4 tigra's...staan smorgens op het weeshuisplein gepakeerd incl de mijne als ie rijd