Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
gespot op de A58 een mooie gif groene tijger, :thumbup mooie car, kwam bij etten leur de weg op richting breda, ik reed aan de andere kant richting zeeland, reed in een onopvallende corsa D, (nog wel) :hmmz
gespot op de A58 een mooie gif groene tijger, :thumbup mooie car, kwam bij etten leur de weg op richting breda, ik reed aan de andere kant richting zeeland, reed in een onopvallende corsa D, (nog wel) :hmmz
Dan zal ik vast weer gespot zijn want woon in Etten-Leur en rij iedere dag etten-breda-etten voor me werk
Gisteren avond (vrijdag 12 januari, ik geloof rond 21:15) een Tigra gezien bij McDonalds Spijkenisse, op het parkeerterrein. Twee kleuren, zwart/rood, met grote chrome velgen. Wat een opvallende verschijning zeg.
hahaha die kwam ik vanacht ook tegen... we hebben nog ff onderweg tijdens het rijden wa gepraat, haha
weekje geleden in Rotterdam, rond 00:30. een grijze Tigra uitgebouwd met spoiler en mooie zwarte of blauwe tribals aan de zijkant. Ik zag hem vlakbij het Feyenoord Stadion/ Pathe de Kuip.