D dion87 Hoort bij de inboedel 19 nov 2012 #81 rookse man... wou dat ik het kon, maar me boaz zou dan niet blij zijn :jerry
D DMLB ceo Loopt hier de deur plat 22 mrt 2013 #83 Omdat het hier op dit mooie forum altijd zo lekker leeft. Paar kleine updates, ga niet alles vermelden. gewoon een paar leuke highlights Nieuwe 1DIN headunit Led kentekenverlichting Naafkapjes gescoord. Nog even volhouden er komt toch echt een ander voor in de plaats.
Omdat het hier op dit mooie forum altijd zo lekker leeft. Paar kleine updates, ga niet alles vermelden. gewoon een paar leuke highlights Nieuwe 1DIN headunit Led kentekenverlichting Naafkapjes gescoord. Nog even volhouden er komt toch echt een ander voor in de plaats.
D dion87 Hoort bij de inboedel 22 mrt 2013 #84 als het ff meezit heb ik van de zomer de zelfde velgen, maar dan 5 steek natuurlijk komen van een OPC1 af. blijft trouwens wel een gave suzuki king:
als het ff meezit heb ik van de zomer de zelfde velgen, maar dan 5 steek natuurlijk komen van een OPC1 af. blijft trouwens wel een gave suzuki king:
D DMLB ceo Loopt hier de deur plat 22 mrt 2013 #85 Awesome :thumb komen ze dan onder de turbo of belanden ze weer onder je pa zn station :jerry Was 17inch trouwens de standaard maat van de OPC1? Thanks
Awesome :thumb komen ze dan onder de turbo of belanden ze weer onder je pa zn station :jerry Was 17inch trouwens de standaard maat van de OPC1? Thanks
D dion87 Hoort bij de inboedel 22 mrt 2013 #86 nee ik heb me pa m'n 18" penta's cadeau gedaan dus die bbs komen gewoon onder me toerbo
D DMLB ceo Loopt hier de deur plat 22 mrt 2013 #87 zoo hee dat is nog eens een cadeau :thumb Dopejes, ga je ze gewoon in de standaard kleur laten? Zwart, mat zwart of antraciet zou echt te awesome staan :thumbup
zoo hee dat is nog eens een cadeau :thumb Dopejes, ga je ze gewoon in de standaard kleur laten? Zwart, mat zwart of antraciet zou echt te awesome staan :thumbup
D DMLB ceo Loopt hier de deur plat 22 mrt 2013 #88 Nog een filmpie dan maar :jerry :vertag [youtube:y98ftza5] Rustig rollen richting powerband. Gas dr op! Wielspin in de tweede versnelling. toen was de weg op.
Nog een filmpie dan maar :jerry :vertag [youtube:y98ftza5] Rustig rollen richting powerband. Gas dr op! Wielspin in de tweede versnelling. toen was de weg op.
D dion87 Hoort bij de inboedel 22 mrt 2013 #89 @DMLB ceo wrote:zoo hee dat is nog eens een cadeau :thumb Dopejes, ga je ze gewoon in de standaard kleur laten? Zwart, mat zwart of antraciet zou echt te awesome staan :thumbup nee ze worden denk ik satijn zwart. maar ze zitten onder de stoeprandschade, ik betaal er ook maar 100 euro voor
@DMLB ceo wrote:zoo hee dat is nog eens een cadeau :thumb Dopejes, ga je ze gewoon in de standaard kleur laten? Zwart, mat zwart of antraciet zou echt te awesome staan :thumbup nee ze worden denk ik satijn zwart. maar ze zitten onder de stoeprandschade, ik betaal er ook maar 100 euro voor
D DMLB ceo Loopt hier de deur plat 22 mrt 2013 #90 100 is overigens geen geld! Ga je ze nog op knappen? Ik wacht zelf op wat beter weer en dan ga ik ze netjes maken :thumb ga je trouwens wel eens naar Dizzy Duck den haag?
100 is overigens geen geld! Ga je ze nog op knappen? Ik wacht zelf op wat beter weer en dan ga ik ze netjes maken :thumb ga je trouwens wel eens naar Dizzy Duck den haag?
D dion87 Hoort bij de inboedel 22 mrt 2013 #91 @DMLB ceo wrote:100 is overigens geen geld! Ga je ze nog op knappen? Ik wacht zelf op wat beter weer en dan ga ik ze netjes maken :thumb ga je trouwens wel eens naar Dizzy Duck den haag? ja dat zoiezo man. maar moet me turbo velgen ook nog aanpakken. nee, ze hebben tegenwoordig een leuk dealtje bij ons in leiden 25 eu voor 2.8g haze. en krijg het voor mekaar om 10 paffies eruit te draaien. en er dus 5 dagen mee te doen..
@DMLB ceo wrote:100 is overigens geen geld! Ga je ze nog op knappen? Ik wacht zelf op wat beter weer en dan ga ik ze netjes maken :thumb ga je trouwens wel eens naar Dizzy Duck den haag? ja dat zoiezo man. maar moet me turbo velgen ook nog aanpakken. nee, ze hebben tegenwoordig een leuk dealtje bij ons in leiden 25 eu voor 2.8g haze. en krijg het voor mekaar om 10 paffies eruit te draaien. en er dus 5 dagen mee te doen..
D DMLB ceo Loopt hier de deur plat 22 mrt 2013 #92 Ohjaa juuh? klinkt idd aantrekkelijk. 5 dagen :shock: :jerry dat vind ik dan erg gezond! Hier in Rotterdam kan je voor 24euro 3 gram haze halen, ruikt en smaakt naar Amnesia. Rij zelf liever naar Den Haag for some real quality tho.
Ohjaa juuh? klinkt idd aantrekkelijk. 5 dagen :shock: :jerry dat vind ik dan erg gezond! Hier in Rotterdam kan je voor 24euro 3 gram haze halen, ruikt en smaakt naar Amnesia. Rij zelf liever naar Den Haag for some real quality tho.
T TerryB Post best veel 22 mrt 2013 #93 Naish waar heb je die head unit vandaan en wat heeft deze ong. Gekost?
D DMLB ceo Loopt hier de deur plat 23 mrt 2013 #94 Thanks, Via ebay bij een duitse firma terecht gekomen. 181 incl verzenden vanuit duitsland. Denk alleen wel dat bij een astra g de verwarmingsknoppen in de weg zitten. Het is 1DIN maar neemt wel plek in voor 2.
Thanks, Via ebay bij een duitse firma terecht gekomen. 181 incl verzenden vanuit duitsland. Denk alleen wel dat bij een astra g de verwarmingsknoppen in de weg zitten. Het is 1DIN maar neemt wel plek in voor 2.
T TerryB Post best veel 23 mrt 2013 #95 Oke top thnx voor de info! Heb je toevallig de site nog? En ik heb ecc dus dat is geen probleem aangezien de radio boven de ecc zit.
Oke top thnx voor de info! Heb je toevallig de site nog? En ik heb ecc dus dat is geen probleem aangezien de radio boven de ecc zit.
D DMLB ceo Loopt hier de deur plat 25 mrt 2013 #96 http://www.xomax.de/" onclick="window.open(this.href);return false; de fabrikant. http://www.stel-multimedia.de/" onclick="window.open(this.href);return false; het bedrijf waar ik die van mij heb gekocht. hele vreemde site :wtf http://stores.ebay.nl/ARGA-Shop" onclick="window.open(this.href);return false; Deze link werkt het beste vind ik.
http://www.xomax.de/" onclick="window.open(this.href);return false; de fabrikant. http://www.stel-multimedia.de/" onclick="window.open(this.href);return false; het bedrijf waar ik die van mij heb gekocht. hele vreemde site :wtf http://stores.ebay.nl/ARGA-Shop" onclick="window.open(this.href);return false; Deze link werkt het beste vind ik.
D DMLB ceo Loopt hier de deur plat 4 okt 2013 #97 Radio is tekoop buysell/single_ad.php?ad_id=6830 :jerry :jerry :jerry
R RISL Forumbewoner 4 okt 2013 #98 Zal ik je topic sowieso ff verhuizen naar 'Auto algemeen'? Kun je daar voortaan alles kwijt over je Baleno?
Zal ik je topic sowieso ff verhuizen naar 'Auto algemeen'? Kun je daar voortaan alles kwijt over je Baleno?
D dion87 Hoort bij de inboedel 4 okt 2013 #99 ik vin het wel makkelijk dat het hier staat. en wel leuk om te volgen ook :thumb
R RISL Forumbewoner 4 okt 2013 #100 Maar ff moderatormodus aan: het gaat niet over een Astra, dus hoort het niet in het Astra-forum. Ik lees hier ook mee bij updates overigens, vind het wel leuk om te lezen.
Maar ff moderatormodus aan: het gaat niet over een Astra, dus hoort het niet in het Astra-forum. Ik lees hier ook mee bij updates overigens, vind het wel leuk om te lezen.