O opeloss Komt weleens kijken 8 mrt 2014 #1 heb mijn egr en dat geval boven op de motor schoon gemaakt maar wil nu niet meer starten help help als je in de buurt woont en hier veel verstand van heb kom even langs pb voor meer
heb mijn egr en dat geval boven op de motor schoon gemaakt maar wil nu niet meer starten help help als je in de buurt woont en hier veel verstand van heb kom even langs pb voor meer
O opeloss Komt weleens kijken 8 mrt 2014 #2 @opeloss wrote:heb mijn egr en de inlaat schoon gemaakt maar wil nu niet meer starten gaat wel rond maar wilt gewoon niet aanslaan help help als je in de buurt woont en hier veel verstand van heb kom even langs pb voor meer
@opeloss wrote:heb mijn egr en de inlaat schoon gemaakt maar wil nu niet meer starten gaat wel rond maar wilt gewoon niet aanslaan help help als je in de buurt woont en hier veel verstand van heb kom even langs pb voor meer
O opeloss Komt weleens kijken 10 mrt 2014 #5 Dat is juist het probleem dat weet ik nu ook nog steeds niet Heb hem met op-com uitgelezen geen fout meldingen Niks toen mijn pa zijn auto er bij de accu op gezet en flink Door starten en na flink wat moeite sloeg hij aan En gisteren aan de op-com gezet geen fout meldingen dus
Dat is juist het probleem dat weet ik nu ook nog steeds niet Heb hem met op-com uitgelezen geen fout meldingen Niks toen mijn pa zijn auto er bij de accu op gezet en flink Door starten en na flink wat moeite sloeg hij aan En gisteren aan de op-com gezet geen fout meldingen dus