Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
gister gespot een goud kleurige monza met blauwe kentekenplaten.volgens mij beginnend met 56-??-vx dacht ik.reed bij het politie buro pleinweg rotterdam.zag er cker mooi uit.
Vandaag rond 17:30 langs de Zuid-Willemsvaart vanuit Schijndel ri. Veghel een mooie gele Manta B1 gespot.
Het kenteken was iets van cijfer-N.-cijfer. Nog geen minuut later zag ik een mooie witte Monza A2 GSE met importkenteken. De Monza kwam vanuit Den Bosch ri. Veghel.
@kadettje-89 wrote:gister gespot een goud kleurige monza met blauwe kentekenplaten.volgens mij beginnend met 56-??-vx dacht ik.reed bij het politie buro pleinweg rotterdam.zag er cker mooi uit.
@charlois187 wrote:@kadettje-89 wrote:gister gespot een goud kleurige monza met blauwe kentekenplaten.volgens mij beginnend met 56-??-vx dacht ik.reed bij het politie buro pleinweg rotterdam.zag er cker mooi uit.
@charlois187 wrote:@charlois187 wrote:@kadettje-89 wrote:gister gespot een goud kleurige monza met blauwe kentekenplaten.volgens mij beginnend met 56-??-vx dacht ik.reed bij het politie buro pleinweg rotterdam.zag er cker mooi uit.
@astrawez wrote:Vandaag rond 17:30 langs de Zuid-Willemsvaart vanuit Schijndel ri. Veghel een mooie gele Manta B1 gespot.
Het kenteken was iets van cijfer-N.-cijfer. Nog geen minuut later zag ik een mooie witte Monza A2 GSE met importkenteken. De Monza kwam vanuit Den Bosch ri. Veghel.
Dat moet ik zijn geweest ,maar die van mij is geen GSE .
@Jantjemonza wrote:@astrawez wrote:Vandaag rond 17:30 langs de Zuid-Willemsvaart vanuit Schijndel ri. Veghel een mooie gele Manta B1 gespot.
Dat moet ik zijn geweest ,maar die van mij is geen GSE .
m.gr Jan
Dan heb ik jou vandaag weer gespot. Maar dan in de ochtend rond 9 uur de andere kant op. Je stak net een sigaret op volgens mij. De volgende keer sein ik wel even (ik rij in een zwarte Vectra B).