A astrawez Loopt hier de deur plat 14 jul 2012 #782 Vandaag in Zevenaar gespot bij een vrij verlaten autohandelaartje. Opel P4 in uitmuntende staat: :shock: Opel Olympia-Rekord 1953: Opel Rekord E2: En aangezien ik toch in Zevenaar was ben ik gelijk even bij de Monza's van de pagina hiervoor wezen kijken. En ze staan er nog hoor.. Blijft zonde hoe ze daar weg staan te rotten, maargoed. Ieder z'n ding.. :hmmz
Vandaag in Zevenaar gespot bij een vrij verlaten autohandelaartje. Opel P4 in uitmuntende staat: :shock: Opel Olympia-Rekord 1953: Opel Rekord E2: En aangezien ik toch in Zevenaar was ben ik gelijk even bij de Monza's van de pagina hiervoor wezen kijken. En ze staan er nog hoor.. Blijft zonde hoe ze daar weg staan te rotten, maargoed. Ieder z'n ding.. :hmmz
B Basgsi Loopt hier de deur plat 14 jul 2012 #783 allemaal van dezelfde eigenaar en heeft loodsen vol met veel moois, ben er in 1 een paar keer geweest. voor deze was denk ik geen plaats
allemaal van dezelfde eigenaar en heeft loodsen vol met veel moois, ben er in 1 een paar keer geweest. voor deze was denk ik geen plaats
S Stender Hoort bij de inboedel 14 jul 2012 #784 Wat gaat er mee gebeuren dan? Wat is het doel van die auto's?
B Basgsi Loopt hier de deur plat 14 jul 2012 #785 die loodsen vol is een erg leuke priveverzameling, deze auto's goede vraag...
T tweetyk25 Komt weleens kijken 18 jul 2012 #787 in groesbeek gespot bij de opel dealer :thumbup :thumbup
R Rob-Epe Komt hier geregeld 19 jul 2012 #789 Gespot op de A50 vlakbij knooppunt Bankhoef... een gouden Sennie B
O Oenatje Hoort bij de inboedel 20 jul 2012 #790 van de week een senator uit 1985 met nieuw kenteken gespot een grijze, zag er goed uit 43 nbg 6
A astrawez Loopt hier de deur plat 23 jul 2012 #791 Gisteren in Duitsland net voorbij Venlo gespot: Op de plaats van bestemming deze dikke Omega gespot: En toen in Geldrop nog deze supernette Senator A1 gespot:
Gisteren in Duitsland net voorbij Venlo gespot: Op de plaats van bestemming deze dikke Omega gespot: En toen in Geldrop nog deze supernette Senator A1 gespot:
V voederbiet Loopt hier de deur plat 26 jul 2012 #792 vanmiddag bij de deen in medemblik een bruine senator A2 met nieuw kenteken en 400 velgen :wub
K kadettje-89 Komt hier geregeld 9 aug 2012 #793 gespot vandaag een mooie monza op de pleinweg rotterdam.wie o wie
J JIMMI ZRX Lid 11 aug 2012 #794 @astrawez wrote:Gisteren in Duitsland net voorbij Venlo gespot: Op de plaats van bestemming deze dikke Omega gespot: En toen in Geldrop nog deze supernette Senator A1 gespot: Heej die witte Sennie A1 is mijn vorige oldie, is wel goed terecht gekomen volgens mij.
@astrawez wrote:Gisteren in Duitsland net voorbij Venlo gespot: Op de plaats van bestemming deze dikke Omega gespot: En toen in Geldrop nog deze supernette Senator A1 gespot: Heej die witte Sennie A1 is mijn vorige oldie, is wel goed terecht gekomen volgens mij.
D dannyvv Lid 11 aug 2012 #795 Net een prachtige rekord b17 nr2 gespot in vaassen. Hij's te koop dus misschien wat voor hier
V voederbiet Loopt hier de deur plat 21 aug 2012 #797 rond kwart over 7 bij texaco heiloo een witte C rekord 4 deurs, nette auto :thumb
A astrastationgsi Komt hier geregeld 21 aug 2012 #798 vandaag rond 8 uur gespot in beverwijk gespot een zilveren monza met een aanhanger met motorblok erop
vandaag rond 8 uur gespot in beverwijk gespot een zilveren monza met een aanhanger met motorblok erop
M manta dre Komt weleens kijken 22 aug 2012 #799 @astrastationgsi wrote:vandaag rond 8 uur gespot in beverwijk gespot een zilveren monza met een aanhanger met motorblok erop ja dat was ik hadden net een 2.4 opgehaald in beverwijk
@astrastationgsi wrote:vandaag rond 8 uur gespot in beverwijk gespot een zilveren monza met een aanhanger met motorblok erop ja dat was ik hadden net een 2.4 opgehaald in beverwijk
A astrawez Loopt hier de deur plat 23 aug 2012 #800 Gisterenavond in Veghel een beige kleurige Rekord E1 gespot met gele folie op de koplampen. Het kenteken: HL-53-GB staat sinds maandag op naam van een nieuwe eigenaar. Iemand van hier?
Gisterenavond in Veghel een beige kleurige Rekord E1 gespot met gele folie op de koplampen. Het kenteken: HL-53-GB staat sinds maandag op naam van een nieuwe eigenaar. Iemand van hier?