A astrawez Loopt hier de deur plat 14 jun 2013 #923 Vanmiddag tijdens een ritje in de Kadett deze beauty gespot. Echt in supermooie staat, en sinds 1990 van de huidige eigenaar!
Vanmiddag tijdens een ritje in de Kadett deze beauty gespot. Echt in supermooie staat, en sinds 1990 van de huidige eigenaar!
H hans-01 Post best veel 15 jun 2013 #924 voor 3 weken terug nog deze monza gespot in berghem kon deze niet eerder plaatsen door camera problemen en de pas nog deze rekord d in schaik gespot
voor 3 weken terug nog deze monza gespot in berghem kon deze niet eerder plaatsen door camera problemen en de pas nog deze rekord d in schaik gespot
E Ewoud94 Komt hier geregeld 15 jun 2013 #925 richting deurne ik weet begot niet welke weg een opc zafira, ook in de opc bekende kleur
G GSE Hoort bij de inboedel 19 jun 2013 #926 Die rode monza in berghem ken ik wel,das de ex eigenaar van de mijne de man woont in oss. Is een 30E in redelijk nette staat op het lakwerk na die moet overgespoten worden.
Die rode monza in berghem ken ik wel,das de ex eigenaar van de mijne de man woont in oss. Is een 30E in redelijk nette staat op het lakwerk na die moet overgespoten worden.
N nova.... Forumbewoner 22 jun 2013 #927 Gistermiddag een grijze rekord station HY-15 V.Montgommerylaan ri Wcw om 15:05 uur
H hans-01 Post best veel 30 jun 2013 #928 gisteren in oss een mooie senator gespot zat een ouder echtpaar in
T Tiedo Komt hier geregeld 1 jul 2013 #929 vanmiddag in leeuwarden een bordeaux rode a commodore gespot bij de kruising bij de vw dealer.
P Peter van Burik Komt weleens kijken 7 jul 2013 #930 Vandaag in Apeldoorn bij de Loolaan Rode Opel Commodore A of een Rekord C 2 deurs Kenteken eindigde op GJ. Met een zwarte motorkap. Komt deze ook uit Apeldoorn? Zowiezo veel oldtimers gezien vandaag. Oude Pontiac sedan jaren 60 Chevrolet uit begin jaren 50 Mercedes coupe begin jaren 60 Was zelf op pad met onze 79,er Chevrolet Caprice Coupe
Vandaag in Apeldoorn bij de Loolaan Rode Opel Commodore A of een Rekord C 2 deurs Kenteken eindigde op GJ. Met een zwarte motorkap. Komt deze ook uit Apeldoorn? Zowiezo veel oldtimers gezien vandaag. Oude Pontiac sedan jaren 60 Chevrolet uit begin jaren 50 Mercedes coupe begin jaren 60 Was zelf op pad met onze 79,er Chevrolet Caprice Coupe
B bettus accu Loopt hier de deur plat 7 jul 2013 #931 die komt idd uit apeldoorn. is een rekord maar zit een 2500 motor in uit een commodore. zitten rial honinggraad velgen onder.
die komt idd uit apeldoorn. is een rekord maar zit een 2500 motor in uit een commodore. zitten rial honinggraad velgen onder.
Y Yiasya Lid 13 jul 2013 #932 Bietje laat, maar 1 juli of 3 juli was het. Witte Monza zien rijden langs het ziekenhuis in lelystad. Ik reed zelf in m'n gele Rekord (E1).
Bietje laat, maar 1 juli of 3 juli was het. Witte Monza zien rijden langs het ziekenhuis in lelystad. Ik reed zelf in m'n gele Rekord (E1).
C cliffvxr Komt weleens kijken 14 jul 2013 #933 Gisteren op de a20 thv rotjeknor een hele nette senator gespot zat achter mij (astra g 2.2 16v) Iemand van hier?
Gisteren op de a20 thv rotjeknor een hele nette senator gespot zat achter mij (astra g 2.2 16v) Iemand van hier?
N nova1.6 Post best veel 14 jul 2013 #934 @cliffvxr wrote:Gisteren op de a20 thv rotjeknor een hele nette senator gespot zat achter mij (astra g 2.2 16v) Iemand van hier? Wat voor kleur?
@cliffvxr wrote:Gisteren op de a20 thv rotjeknor een hele nette senator gespot zat achter mij (astra g 2.2 16v) Iemand van hier? Wat voor kleur?
F Freestyler Loopt hier de deur plat 15 jul 2013 #935 Was het deze? Hebben gisteren een donkerblauwe G voor ons gehad die niet echt door wilde rijden.
C cliffvxr Komt weleens kijken 15 jul 2013 #936 Mijn Astra g is zwart en die senator was brons :angel Normaal gesproken ga je mij niet betrappen op niet door rijden :angel
Mijn Astra g is zwart en die senator was brons :angel Normaal gesproken ga je mij niet betrappen op niet door rijden :angel
F Freestyler Loopt hier de deur plat 15 jul 2013 #937 Grappig, hoe vaak kom je dat nu op 1 dag tegen.
P Peter van Burik Komt weleens kijken 18 jul 2013 #939 Had zeker een vrije middag dat ie al zo vroeg naar huis ging :shock:
N nova.... Forumbewoner 9 aug 2013 #940 Van de week donker blauwe senator DX-07 in Lemiers op de doorgaande N hoofdweg.