Opel senator lt-03-zt

Graad

Post weinig
Ik bezit dus ""mijn""jongens droom,een opel senator A2 3.0i cd

Bj 04-02-1985

Chassienr WOL000029F1100525

Rijkelijk uitgerust,met cruise controle,airco.stoelverwarming,ledere bekleding.

Auto is geheel origineel op de radio na,en aangezien ik een muggenzifter ben,wil ik de originele radio erin.

Bezit ook meerdere oldies,met name bmw,daar kun je via je chassienr zo je optie lijst opvragen,via een site.

Heb al vanalles geprobeerd,maar kan ik ook de optie lijst opvragen voor mijn senator?

Wil weten of hij origineel met leer geleverd is( denk t wel,want is een auto van een minister geweest) en welke radio erin zat bij aflevering.

Hopend op een verlossend antwoord hier op t forum :thumb

Gaat om deze schoonheid

27188775.jpg

85033485.jpg

18140625.jpg

Mvg

Ben er ook zeer happy mee :D

99% roestvrij!!

Motor hoor je niet lopen,een Zwitsers uurwerk

In 1985 is er ook een digitaal cockpit in de senator geleverd,alleen heeft de mijne t weer niet.mischien omdat de mijne van 2e maand is??

Hopend op reactie :wors

Oke ,dan maar eens proberen via opel dealer dan.

Deze stond plots bij een opel dealer,was van een verzamelaar,stond in zijn verzameling in een verwarmde onderpandige showroom ,maar was ""te""jong voor zijn verzameling.

Dus ik meteen erheen,en bekeken..maar kwamen niet met de prijs overeen.

Toen zei de goede man,rij eens een blokkie,dus ik gedaan,en tja...verkocht!!! :wors

Geen piepje,kraakje. En t leer vond ik super.minimale gebruikerssporen.

Veerschotels netjes ect

Dus deze staat nu in mijn verzameling :thumb

@Senatorman wrote:Is het een CD? Mis namelijk de matzwarte raamstijlen en de logo's

Cd logos zitten al weer op zij schermen,lagen in t koffer.auto is door een poetsbedrijf gepoetst en daar zijn de logos losgekomen.

Zwarte raamlijsten standaard bij een cd uitvoering?dat wist ik niet :wub

Daarom ben ik benieuwd naar de optie lijst,kijken of deze standaard met al deze opties geleverd is :wors

En uitlaat steekt inderdaad wat naar buiten,maar is toch een originele.

Hier een filmpje dat ze maakte bij de opel garage.

[youtube:3kr2idnz]

Deze had ik vorig jaar gekocht,maar bij nader inzien niet in zoon staat als ik wilde,basis was zeer solide.maar toch wel veel werk.

Was een volg auto geweest....en met zeldzaam vinyl dak,ook schuifdak.blijken er maar 10 stuks mee geleverd te zijn..

Had m voor 600€ :thumb

Maar verkocht aan een Belg,die is hem aan t restaureren nu

38053575.jpg

33204015.jpg

Ben al weer een stukje wijzer via de site van adrema

134319231.jpg

Qwa opties..alleen leer kan ik nergens terug vinden.sperdif dat wist ik al,ook airco,cc ect

37557245.jpg

141204215.jpg

Vandaag bij deze senator wezen kijken,te veel werk voor mij,,maar de zwarte gril en de velgen heb ik wel :mrgreen:

33621975.jpg

157151367.jpg

Terug
Naar boven