K kywieman Komt hier geregeld 25 apr 2019 #22 ERG. EGR: Uitlaatgasrecirculatie - Wikipedia nl.wikipedia.org Ik denk dat de EGR pas open gaat als het koelwater op temperatuur is. Dus dat er bij koude start geen uitlaat gassen in de inlaat komen.
ERG. EGR: Uitlaatgasrecirculatie - Wikipedia nl.wikipedia.org Ik denk dat de EGR pas open gaat als het koelwater op temperatuur is. Dus dat er bij koude start geen uitlaat gassen in de inlaat komen.
G Ghanz Forumbewoner 30 apr 2019 #23 senator A2 met le2 jetronic. dat dunne slangetje.. mist een slangklem aan ? lijkt mij een vacuum slang, ipv koelwater. werkt dus op onderdruk... maar inderdaad.. die zooi kan er gerust af. beter zelfs
senator A2 met le2 jetronic. dat dunne slangetje.. mist een slangklem aan ? lijkt mij een vacuum slang, ipv koelwater. werkt dus op onderdruk... maar inderdaad.. die zooi kan er gerust af. beter zelfs
G GSE Hoort bij de inboedel 30 apr 2019 #25 Heb je dat blok er nu uit en de klacht gevonden van de overdruk?
K kywieman Komt hier geregeld 31 jul 2019 #26 Ziet er top uit. Geen half werk uitgevoerd. :good: :good: :good: