Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
opel rekord station 2.6 vandaag nieuwe kleur gespoten
hoi die van die honda is ook 9 j te veel blingbling zoek eigelijk iets van 17 inch of 16 inch denk inderdaad 8 j of 7.5 j ja en de hoogte van de band rond te 50. 35 of 40 is te laag want is al flink verlaagdt anders wordt et te stug denk ik
hoi vandaag een achteras gekocht via marktplaats van een commedore c station 2.5 ivm de overbrenging zag ik er 1 staan was al tijdtje naar opzoek en vandaag 1 gevonden gelijk opgehaaldt voor 100 euries daar werdt ik heel vrolijk van en 5 gaats veerpoten die vind ik ook nog wel das geen probleem om/user/baboe55/media/012.jpg.html]
Ivm met de overbrengen zal dit een betere as zijn had ik beetje mzzl mee kon er nergens 1 vinden nou op zoek naar velgen denk v bmw zitten ook wel leuke bij moet efe kijken voor de et en inch zou niet weten of er 17 of 18 of 19 op zou passen dus alle tips zijn welkom
gevraagdt wat hulp ivm velgen iemand een idee wat voor velgen er hier opkennen op deze as die onder de rekord gaat 5x120 welke et ? en hoeveel inch ? het beste breedte van de banden bmw velgen mischien passen er ook onder of wat anders graag wat raad hierover 15 of 16 of 17 inch gr baboe
hoi iemand verstand van velgen ben namelijk op zoek voor de 5x120 velgen zou 17 inch gaan ? of beter 15 of 16 inch wie weet er wat bmw velgen zouden ook passen maar welke et en so
hoi wat bedoel je met de assen gemeten de nieuwe achteras moet gewoon paasen hoor dat is 1 op1 mischien de cardanas maar dat weet ik nog niet hep de as weggebracht om te stralen en te spuiten dus moet efe nog weekje w8 denk ik