G g-astraa Komt hier geregeld 17 jul 2008 #3 zoals gewoonlijk weer aanwezig op dit super treffen:thumbup:thumbup:thumbup
I IMpY Komt hier geregeld 27 jul 2008 #5 ook aanwezig lekker kortbij kom zeker even langs! groeten Twan
N Nick-GSI Hoort bij de inboedel 6 aug 2008 #8 helaas, heb de avond ervoor een verjaardag in goirle waar ik ook blijf slapen, dus helaas dit jaar niet
helaas, heb de avond ervoor een verjaardag in goirle waar ik ook blijf slapen, dus helaas dit jaar niet
P PAASHAAS Loopt hier de deur plat 14 aug 2008 #9 origineel gepost door Big Sexy ook weer present :thumbup Als jij gaat, dan moet ik ook wel he :vertag nja, zucht, voorruit dan maar weer
origineel gepost door Big Sexy ook weer present :thumbup Als jij gaat, dan moet ik ook wel he :vertag nja, zucht, voorruit dan maar weer
J Juffer1 Hoort bij de inboedel 23 sep 2008 #14 ATC zal op dit treffen helaas maar met 5 Astra's vertegenwoordigd zijn. Gr. Arjan
S sjouke Hoort bij de inboedel 23 sep 2008 #15 origineel gepost door PAASHAAS origineel gepost door Big Sexy ook weer present :thumbup Als jij gaat, dan moet ik ook wel he :vertag nja, zucht, voorruit dan maar weer dat vind je ook ZO erg haas :jerry ... ff me agenda checken ... misschien dat ik ook (weer) ff langs kom :thumbup
origineel gepost door PAASHAAS origineel gepost door Big Sexy ook weer present :thumbup Als jij gaat, dan moet ik ook wel he :vertag nja, zucht, voorruit dan maar weer dat vind je ook ZO erg haas :jerry ... ff me agenda checken ... misschien dat ik ook (weer) ff langs kom :thumbup
X Xo-C4Rm4nI4C Komt weleens kijken 24 sep 2008 #19 probeer je je weer eronder uit te pissen? net alsof jij belangrijke plannen hebt..
X xtremecorsa16v Lid 25 sep 2008 #20 origineel gepost door Xo-C4Rm4nI4C probeer je je weer eronder uit te pissen? net alsof jij belangrijke plannen hebt.. nee ik wou jou ook eens een kansje geven
origineel gepost door Xo-C4Rm4nI4C probeer je je weer eronder uit te pissen? net alsof jij belangrijke plannen hebt.. nee ik wou jou ook eens een kansje geven