Opel OPC GESPOT

Dikke opc

43idLLr.jpg

Vanmiddag rond half 4 een blauwe Vectra opc gespot.

Reed in someren-eind komend van heusden.

Verstuurd vanaf mijn LG-D802 met Tapatalk

@HardcoreHell wrote:Vanmiddag rond half 4 een blauwe Vectra opc gespot.

Reed in someren-eind komend van heusden.

Verstuurd vanaf mijn LG-D802 met Tapatalk

Als het een station was ben ik het geweest :thumb

Gisteren een Astra H OPC op de Baarschot in Breda, geparkeerd naast het lease-auto-innamecentrum van Alphabet. Dat was rond 14u. Kenteken

88-xx-GJ

En daarna nog een Astra J OPC op de Backer en Ruebweg in Breda rond 17:30.

En een grijze Astra J OPC op de Spinveld in Breda, t.h.v. autoschadeherstelbedrijf Kemmeren. Grijs met rode wielen. Zag 'm in de gauwigheid staan. Dat was rond 13:45

Hoop gezien dus gisteren!

Vorige week op de a1 een arden blue h opc met zwart dak richting almere, ik ging rechtdoor.

Vanmiddag een arden blue H opc in arnhem, richting gelredome. Samen een sprintje getrokken tegen een snelle a klasse.

@RISL wrote:Gisteren een Astra H OPC op de Baarschot in Breda, geparkeerd naast het lease-auto-innamecentrum van Alphabet. Dat was rond 14u. Kenteken

88-xx-GJ

Was gisteren ook op onze Brabantmeeting. Was geen 'echte' OPC, maar had wel alle bumpers e.d. Volgens kenteken met Z20LEL. Denk wel dattie heel rap is ;)

Zaterdagavond trouwens nog een witte Corsa D1 OPC op de Arenberglaan in Breda, stond geparkeerd langs de kant van de weg.

Gisteren rond 16:00 uur in geldrop een astra g OPC I achter mij, arden blue met bbsjes

In de avond bij trudoplein (strijp) een astra g opc zwart

& vanochtend op de kennedylaan 6:30uur astra g opc(?) met irmscher of smoke achterlichten

Afgelopen zondag, eind van de middag (rond 16:00u) een zwarte Zafira B OPC op de Speelhuislaan in Breda.

Gisteren in Eindhoven op de Karel de Grotelaan reed ik achter een zwarte Insignia OPC. Kenteken: 1-TVS-xx.

Volgens het RDW 2.6 V6 Turbo :-D

Terug
Naar boven