Opel OPC GESPOT

Heb hem strax weer gezien zijstraat van de Boschdijk.. idd wielen zijn wel mooier op geworden!

Maar we gaan offtopic.. kan beter een zwetstopic aanmaken bij slapgezever als daarvoor intresse voor is :vertag

@nova.... wrote:Heb hem strax weer gezien zijstraat van de Boschdijk.. idd wielen zijn wel mooier op geworden!

Maar we gaan offtopic.. kan beter een zwetstopic aanmaken bij slapgezever als daarvoor intresse voor is :vertag

Jaa hebben we weer mooi gedaan:P

OT:

Opel Zafira A OPC Arden Blue gespot Flight Forum in Eindhoven.

Rond de klok van 16:30uur.

Gisteren rond de klok van 7/half 8 gespot ekkersrijt, ging parkeergarage Ikea in.

Zat een gezin in.

16ja6v.jpg

Vanmorgen een Astra J OPC in Breda. Kwam vanaf de Backer&Ruebweg de Westerhagelaan opgedraaid, ging vermoedelijk naar de Opel importeur.

Vivaro zwart 2900 met opc bumper en zag een opc einddemper .. andere zag ik stond een man voor

Generaal van der Leythenlaan tijd 9:08 uur.

Terug van Roermond tussen 17:30 en 18:00 uur onder langs de centrale ( Buggenum ) kwamen we een blauwe Corsa OPC tegen, ik reed in dezelfde alleen met zwarte velgen. :agent

Gisterenmiddag om 14:55 een arden blue Astra H OPC op de Backer en Ruebweg in Breda, sloeg af bij de Land Rover dealer om vervolgens richting Praxis/Halfords te gaan.

@RemcoV wrote:Paars? Voor zover ik weet bestaat er geen paarse J OPC, was het niet donkerblauw? :D

Ik ga denken dat je gelijk hebt :jerry

Beetje kleurenblind :agent

Het is me dan toch wel een apart kleurtje blauw ;)

Ook nog een arden blue zafira b OPC gespot in Eindhoven sterrenlaan, vrouw achter het stuur

Terug
Naar boven