Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Vandaag rond een uur of 5 in venray op het kruispunt net voorbij de mac donalds, een blauwe astra g type1, zag er nog helemaal origineel uit, ik zelf reed ook een een blauwe g type 1, Toevallig iemand van hier ?
@manta_dennis wrote:Vanmiddag om half 5 een Astra GTC OPC gespot op de A30 bij Barneveld. Blauw met kenteken 10-XR-JJ.
lekker optijd, maar dat ben ik geweest!
Zag gister op de a27 vlak voor vianen om een uur of 4 's middags een zilver/grijze Za4a opc met de zwart grijze velgen. met de custom einddemper, waarvan 1 sierstuk op de kop tegen de ander zit
Vanmiddag rond half vijf een zelfde zaffie opc als ik een zwarte terhoogte van s'gravenpolder (zeeland) en op de a17 richting rotterdam een "echte" blauwe.. Deze bestuurders moet alleen nog wel leren allert te blijven.. Volgens mijn heeft geen van bijde mij gezien.. Kon eigelijk niet missen met mijn grote sleurhut er achter!!??!!
@Mark_opc wrote:Vanmiddag rond half vijf een zelfde zaffie opc als ik een zwarte terhoogte van s'gravenpolder (zeeland) en op de a17 richting rotterdam een "echte" blauwe.. Deze bestuurders moet alleen nog wel leren allert te blijven.. Volgens mijn heeft geen van bijde mij gezien.. Kon eigelijk niet missen met mijn grote sleurhut er achter!!??!!
zou best ik kunnen zijn geweest
weetje misschien nog een klein gedeelte van de kenteken