C chris b Komt weleens kijken 28 mei 2010 #341 vanmiddag een mooie grijze op de vollenhoverweg rond 16.00 uur
N nova.... Forumbewoner 29 jun 2010 #345 Omega b station zilver met dikke duitse stijl velgen 18 ZH-JD? op de beemdstraat ri rondweg tijd 11.47
Omega b station zilver met dikke duitse stijl velgen 18 ZH-JD? op de beemdstraat ri rondweg tijd 11.47
J Jerremy Hoort bij de inboedel 28 jul 2010 #347 sedan / caravan ? 14XE heeft 'm inderdaad verkocht, en die had een model caravan. (station).
M Mr.T Komt weleens kijken 2 aug 2010 #348 origineel gepost door ColinH Zag vanmiddag in Amstelveen een zwarte Omega B2 sedan, met deze velgen. Hele strakke auto, velgen staan heel stoer, heb 'm al eens gezien bij Loogman carwash in Aalsmeer. Iemand van hier ?? Zojuist deze Omega weer gespot in Amstelveen op de Lindenlaan Reed wel veel harder dan 50 :vertag
origineel gepost door ColinH Zag vanmiddag in Amstelveen een zwarte Omega B2 sedan, met deze velgen. Hele strakke auto, velgen staan heel stoer, heb 'm al eens gezien bij Loogman carwash in Aalsmeer. Iemand van hier ?? Zojuist deze Omega weer gespot in Amstelveen op de Lindenlaan Reed wel veel harder dan 50 :vertag
T Tinuske Komt weleens kijken 9 aug 2010 #350 wil die velgen wel hebben vind trouwens die velgen op de senator niet staan :hmmz
J J-Omega Post best veel 9 aug 2010 #351 Ik vind het juist erg geslaagde wielen onder een Senator. :thumbup Achja, gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak. Zou zo saai worden.
Ik vind het juist erg geslaagde wielen onder een Senator. :thumbup Achja, gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak. Zou zo saai worden.
K KevinGeers Lid 12 aug 2010 #352 Indd hebben we gelukkig niet allemaal dezelfde smaak Ze zaten al eronder toen k hem kocht.. Helaas zijn ze ook redelijk beschadigd bij de randen Vindt ze zelf wel redelijk goed staan op mn Sennie... Alleen wil k hem voren een beetje verlagen.. Vind hem nu een beetje achteroverhangen Maarja.. Er komen ooit andere wielen onder Denk BBS LM, en als k ze ooit vind Lotus Omega wielen..
Indd hebben we gelukkig niet allemaal dezelfde smaak Ze zaten al eronder toen k hem kocht.. Helaas zijn ze ook redelijk beschadigd bij de randen Vindt ze zelf wel redelijk goed staan op mn Sennie... Alleen wil k hem voren een beetje verlagen.. Vind hem nu een beetje achteroverhangen Maarja.. Er komen ooit andere wielen onder Denk BBS LM, en als k ze ooit vind Lotus Omega wielen..
J J-Omega Post best veel 13 aug 2010 #353 Niels heeft een setje dikke Lotus wielen te koop: Lotus Omega Velgen @ MP
K KevinGeers Lid 22 aug 2010 #354 Jaa die zag ik indd staan... Maar zal moeten wachten tot er weer eens een ander setje komt.. Nu komt t ff niet zo uit
Jaa die zag ik indd staan... Maar zal moeten wachten tot er weer eens een ander setje komt.. Nu komt t ff niet zo uit
T tijs Komt hier geregeld 20 sep 2010 #355 colin H, bij amstelveen en nieuw vennep zat in de menie rekord, hij zag mij/ons eerder
N nova.... Forumbewoner 18 okt 2010 #356 TN-GZ omega b station 2.5 v6 bij het stadschouwburg (parktheater) 8.01
S sik Komt weleens kijken 1 nov 2010 #357 gister gespot op de nurburgring bij de falken european drift championship
A arie72 Lid 2 nov 2010 #358 origineel gepost door maxim102 Gespot, bijna iedere woensdag Een zwart/paarsachtige Omega B2 limousine , een 3,0 of 3,2 , weet ik niet zeker.. En aan de velgen te zien een Executive :wub Helaas is het altijd donker, als het weer eens wat lichter wordt zal ik wat foto's op het forum zetten
origineel gepost door maxim102 Gespot, bijna iedere woensdag Een zwart/paarsachtige Omega B2 limousine , een 3,0 of 3,2 , weet ik niet zeker.. En aan de velgen te zien een Executive :wub Helaas is het altijd donker, als het weer eens wat lichter wordt zal ik wat foto's op het forum zetten
L Lex Komt hier geregeld 9 nov 2010 #359 vanochtend rond half 9 in almere. zilvere omega B met ferrari style voorbumper en grote achtervleugel.
vanochtend rond half 9 in almere. zilvere omega B met ferrari style voorbumper en grote achtervleugel.
H hovius Lid 9 dec 2010 #360 Hallo ik ben hier helemaal nieuw. Ik heb een vraag die luidt: zijn er nog omega liefhebbers? Mijn opel omega 2.6 v6 executive uit 2003 staat te koop. Wil hem eigenlijk niet kwijt maar ik he (klinkt gek) een grotere auto nodig ivm gezins uitbereiding. Graag zou ik hem willen verkopen aan een liefhebber.
Hallo ik ben hier helemaal nieuw. Ik heb een vraag die luidt: zijn er nog omega liefhebbers? Mijn opel omega 2.6 v6 executive uit 2003 staat te koop. Wil hem eigenlijk niet kwijt maar ik he (klinkt gek) een grotere auto nodig ivm gezins uitbereiding. Graag zou ik hem willen verkopen aan een liefhebber.