R RHS Lid 23 nov 2013 #1 Hallo, Is er nog te komen aan een werkplaatshandleiding voor deze wagen? Ik heb niet eens een gebruikershandboek en ik moet een achterwiellager vervangen. Bedankt Robert
Hallo, Is er nog te komen aan een werkplaatshandleiding voor deze wagen? Ik heb niet eens een gebruikershandboek en ik moet een achterwiellager vervangen. Bedankt Robert
A Andre_Ede Hoort bij de inboedel 23 nov 2013 #2 Een Olympia Rekord B uit 1966 ? Is dat niet gewoon een Rekord B ? De naam Olympia is vanaf de Opel Rekord P2 vervallen.
Een Olympia Rekord B uit 1966 ? Is dat niet gewoon een Rekord B ? De naam Olympia is vanaf de Opel Rekord P2 vervallen.
R RHS Lid 23 nov 2013 #3 @Andre_Ede wrote:Een Olympia Rekord B uit 1966 ? Is dat niet gewoon een Rekord B ? De naam Olympia is vanaf de Opel Rekord P2 vervallen. Op de papieren staat Olympia Rekord, dus zonder B. Op het handschoenenkastje staat Olympia Rekord Op de kofferklep staat Rekord 1900 L Ik ken een 1700 uit 1965 en een 1900 uit 67 en die hebben allebei stuurversnelling, de mijne heeft een pook. Niet dat me dat helpt met mijn wiellager. Robert
@Andre_Ede wrote:Een Olympia Rekord B uit 1966 ? Is dat niet gewoon een Rekord B ? De naam Olympia is vanaf de Opel Rekord P2 vervallen. Op de papieren staat Olympia Rekord, dus zonder B. Op het handschoenenkastje staat Olympia Rekord Op de kofferklep staat Rekord 1900 L Ik ken een 1700 uit 1965 en een 1900 uit 67 en die hebben allebei stuurversnelling, de mijne heeft een pook. Niet dat me dat helpt met mijn wiellager. Robert
B Bavel Post best veel 23 nov 2013 #4 Hallo Robert welkom hier op het forum op marktplaats staan er nog wel een aantal te koop http://www.marktplaats.nl/z/auto-diversen/rekord-b.html?query=rekord+b&categoryId=48 gr Rob
Hallo Robert welkom hier op het forum op marktplaats staan er nog wel een aantal te koop http://www.marktplaats.nl/z/auto-diversen/rekord-b.html?query=rekord+b&categoryId=48 gr Rob
R RHS Lid 23 nov 2013 #5 @Bavel wrote:Hallo Robert .... op marktplaats staan er nog wel een aantal te koop gr Rob Enorm bedankt! Had zelf al gezocht maar deze nog niet gevonden. Groeten uit een min-of-meer zonnig Portugal Robert
@Bavel wrote:Hallo Robert .... op marktplaats staan er nog wel een aantal te koop gr Rob Enorm bedankt! Had zelf al gezocht maar deze nog niet gevonden. Groeten uit een min-of-meer zonnig Portugal Robert
B Bavel Post best veel 23 nov 2013 #6 geen dank hoor alvast suc6 met het wiellager en foto's van de Rekord zijn ook altijd leuk natuurlijk :kewlpics
geen dank hoor alvast suc6 met het wiellager en foto's van de Rekord zijn ook altijd leuk natuurlijk :kewlpics