R Rob-Epe Komt hier geregeld 8 dec 2015 #41 Zou eigenlijk niet meer kopen... Grotendeels ben ik mijn verzameling ook al kwijt... Geld ligt apart voor een oldie in 1:1.
Zou eigenlijk niet meer kopen... Grotendeels ben ik mijn verzameling ook al kwijt... Geld ligt apart voor een oldie in 1:1.
A Andre_Ede Hoort bij de inboedel 9 dec 2015 #42 Inmiddels ook aangekondigd nog een Calibra in 1:18 in de kleur groen het gaat om een 4x4Turbo.
O Oenatje Hoort bij de inboedel 9 dec 2015 #43 @Andre_Ede wrote:Inmiddels ook aangekondigd nog een Calibra in 1:18 in de kleur groen het gaat om een 4x4Turbo. vet zou er ook eens een astra gsi komen? in 1:18?
@Andre_Ede wrote:Inmiddels ook aangekondigd nog een Calibra in 1:18 in de kleur groen het gaat om een 4x4Turbo. vet zou er ook eens een astra gsi komen? in 1:18?
A Andre_Ede Hoort bij de inboedel 9 dec 2015 #44 Tja als 1 van de 4 merken die de Kadett GSI uitbrengen nu eens gekozen zou hebben voor de Astra
S .Stoffel. Komt hier geregeld 14 dec 2015 #45 Op welke site staat de Calibra? En welke vier merken hebben kadett gsi? Mss een linkje?
O Oenatje Hoort bij de inboedel 14 dec 2015 #46 Marktpkaats. Zoeken op kadett gsi. Norev en otto geloof ik
S .Stoffel. Komt hier geregeld 14 dec 2015 #47 die van norev hebbe ik beiden al,alsook minichamp. Heeft al iemand die witte van Otto? En is de groene Calibra turbo eerste model of facelift? Nu nog een Vectra turbo in spectral bleu :wub
die van norev hebbe ik beiden al,alsook minichamp. Heeft al iemand die witte van Otto? En is de groene Calibra turbo eerste model of facelift? Nu nog een Vectra turbo in spectral bleu :wub
A Andre_Ede Hoort bij de inboedel 15 dec 2015 #48 Lijkt mij niet dat je de Minichamps al hebt niet moet nog verschijnen, volgens hun site. Ik heb begrepen dat NOREV ook zelf nog een kleur van de Kadett zou uitbrengen naas de onder KK-Scale verkochte modelen. Calibra is de Pre-facelift versie
Lijkt mij niet dat je de Minichamps al hebt niet moet nog verschijnen, volgens hun site. Ik heb begrepen dat NOREV ook zelf nog een kleur van de Kadett zou uitbrengen naas de onder KK-Scale verkochte modelen. Calibra is de Pre-facelift versie
A Andre_Ede Hoort bij de inboedel 15 dec 2015 #49 Inmiddels is er ook al een 1:10 RC model beschikbaar van de Astra K. http://racersparadise.de/om4/index....e-fahrwerk-auswaehlbar-40cm-groesse-1-10.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Inmiddels is er ook al een 1:10 RC model beschikbaar van de Astra K. http://racersparadise.de/om4/index....e-fahrwerk-auswaehlbar-40cm-groesse-1-10.html" onclick="window.open(this.href);return false;
S .Stoffel. Komt hier geregeld 15 dec 2015 #50 Van minichamps heb ik de 1:43 Brengen hun dan ook nog 1:18 uit? Helaas is de Calibra niet het model met de waaiervelgen en de embleemloze gril
Van minichamps heb ik de 1:43 Brengen hun dan ook nog 1:18 uit? Helaas is de Calibra niet het model met de waaiervelgen en de embleemloze gril
A Andre_Ede Hoort bij de inboedel 15 dec 2015 #51 Minichamps gaat hem ook uitbrengen, maar of dat nu nog slim is. Ze gaan ook de DTM versie's doen
R Rob-Epe Komt hier geregeld 16 dec 2015 #52 @.:Stoffel:. wrote:Van minichamps heb ik de 1:43 Brengen hun dan ook nog 1:18 uit? Helaas is de Calibra niet het model met de waaiervelgen en de embleemloze gril Embleemloze grill zou betekenen type 1... dan zit het embleem op de motorkap. Niet het mooist... Het ontbreken van de turbo velgen was mij ook al opgevallen... Kleine foutjes noemen we het maar...
@.:Stoffel:. wrote:Van minichamps heb ik de 1:43 Brengen hun dan ook nog 1:18 uit? Helaas is de Calibra niet het model met de waaiervelgen en de embleemloze gril Embleemloze grill zou betekenen type 1... dan zit het embleem op de motorkap. Niet het mooist... Het ontbreken van de turbo velgen was mij ook al opgevallen... Kleine foutjes noemen we het maar...
R Rob-Epe Komt hier geregeld 6 jan 2016 #54 @.:Stoffel:. wrote:Dit zijn ook turbo velgen maar dan van type 2 Niet de mooiste keus...
S .Stoffel. Komt hier geregeld 6 jan 2016 #55 Zou ook voor de herkenbare waaiervelgen gaan persoonlijk...