OPEL meeting HENGELO

denk niet dat er nog een volgende komt Bassie, als ik de reactie's ondertussen zo lees...... :jerry

zodra ik mijn contract heb, zal ik weer vaker komen. ;)

Hey mensen..sorry dat ik zo lang niets heb gepost.ik zat zelf te denken aan zondag 9 september..wat zeggen jullie? Allemaal tijd en zin?:-)

vrijwel elke meeting die ik hier op et forum voorbij zie komen is voor mij aan de andere kant van het land pff

@ Dion: klopt misschien, maar zeggen wij ook over meetings daar.

en Leiden - Hengelo is te doen. ;)

ben ook al vaak in Barendrecht en Leiden geweest. ;)

ook ging ik een paar jaar geleden met de auto naar Racewars. ;)

in Hengelo zijn laatst ook mensen uit Limburg geweest, en ook idd wat mensen uit Groningen. ;)

dus wat let je?

@ Marjolein: misschien weer eens aanwezig. ;)

@dion87 wrote:vrijwel elke meeting die ik hier op et forum voorbij zie komen is voor mij aan de andere kant van het land pff

Breda was ook niet zo ver ;)

@FnF_racer wrote:@ Dion: klopt misschien, maar zeggen wij ook over meetings daar.

en Leiden - Hengelo is te doen. ;)

ben ook al vaak in Barendrecht en Leiden geweest. ;)

ook ging ik een paar jaar geleden met de auto naar Racewars. ;)

in Hengelo zijn laatst ook mensen uit Limburg geweest, en ook idd wat mensen uit Groningen. ;)

dus wat let je?

@ Marjolein: misschien weer eens aanwezig. ;)

ja eigenlijk moet ik ook niet zo miepen.

maar het word al snel een duur dagje uit met een zware voet en een zuipschuit haha

@ jurgen..zou leuk zijn als je n keer langs komt..! Als je de 9de niet kunt..er komen er nog meer hoor!;-)

@Xander..je moetx iid niet zo miepen haha..begin maar vast met sparen..want ik wil die donderse coupe van je graag eens zien!!:-):-)

Terug
Naar boven