R roytj19 Komt weleens kijken 28 feb 2011 #21 Klopt als we daar de auto's kunnen plaatsen kan het precies.. en de gewone parkeerplaatsen daar zijn ook goed te doen natuurlijk gr.
Klopt als we daar de auto's kunnen plaatsen kan het precies.. en de gewone parkeerplaatsen daar zijn ook goed te doen natuurlijk gr.
B brainmuller Komt weleens kijken 1 mrt 2011 #22 oke , dus lekdijk is de locatie ? en wie komen er dan allemaal ? :angel gr
B brainmuller Komt weleens kijken 1 mrt 2011 #23 oke , dus lekdijk is de locatie ? en wie komen er dan allemaal ? :angel gr
J JackM83 Post best veel 2 mrt 2011 #26 [rquote=1880950&tid=143272&author=brainmuller]27 maart goed plan ? :hmmz gr[/rquote] Lijkt mij niet . In Assen is Automaxx Streetpower . En in Belgie HOW . Hier gaan al veel mensen naar toe . Als je een grote meet wilt zul je verder moeten kijken. En ver van te voren zodat de mensen het ook in kunnen plannen .
[rquote=1880950&tid=143272&author=brainmuller]27 maart goed plan ? :hmmz gr[/rquote] Lijkt mij niet . In Assen is Automaxx Streetpower . En in Belgie HOW . Hier gaan al veel mensen naar toe . Als je een grote meet wilt zul je verder moeten kijken. En ver van te voren zodat de mensen het ook in kunnen plannen .
J JackM83 Post best veel 2 mrt 2011 #27 [rquote=1880950&tid=143272&author=brainmuller]27 maart goed plan ? :hmmz gr[/rquote] Lijkt mij niet . In Assen is Automaxx Streetpower . En in Belgie HOW . Hier gaan al veel mensen naar toe . Als je een grote meet wilt zul je verder moeten kijken. En ver van te voren zodat de mensen het ook in kunnen plannen .
[rquote=1880950&tid=143272&author=brainmuller]27 maart goed plan ? :hmmz gr[/rquote] Lijkt mij niet . In Assen is Automaxx Streetpower . En in Belgie HOW . Hier gaan al veel mensen naar toe . Als je een grote meet wilt zul je verder moeten kijken. En ver van te voren zodat de mensen het ook in kunnen plannen .
B brainmuller Komt weleens kijken 2 mrt 2011 #28 ja natuurlijk nie nagedacht :sleeping bedankt 24 april ? :hmmz
B brainmuller Komt weleens kijken 2 mrt 2011 #29 ja natuurlijk nie nagedacht :sleeping bedankt 24 april ? :hmmz
V Vans-91 Komt weleens kijken 3 mrt 2011 #32 ik kom denk ik ook wel. ligt eraan wat piet paulusma zegt haha
V Vans-91 Komt weleens kijken 3 mrt 2011 #33 ik kom denk ik ook wel. ligt eraan wat piet paulusma zegt haha
S soepkiepe Forumbewoner 3 mrt 2011 #36 ik kom niet. me auto is niet meeting waardig en het is me te ver weg
S soepkiepe Forumbewoner 3 mrt 2011 #37 ik kom niet. me auto is niet meeting waardig en het is me te ver weg