Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Opel Manta A Rally/Slalom/Behendigheid (Wattgestänge)
Denk dat door die finish achtige sticker lijkt dat ie langer is! Ik vind iig gaaf. Even kijken of ik zoiets ga maken van me daily.. Eerst de SR afmaken en dan ff verder kijken. Meerdere foto's of filmpjes zijn welkom:agent
dit wordt er ook 1 voor misbruik joost?zoals ff lekker middagje spelen in ut zeeuwse enz?
Ik zit er al een tijdje aan te denken om zoiets te fabriceren voor daily en om te raggen. Vooral na het zien van de manta van Jeff. Uber geil! Nu zal dit wel even duren, omdat eerst de SR af moet en dan ben ik nog een half jaar in het buitenland... Dan moet er langzaam aan het goed komen
Ben even aan het kijken voor de remmerij. Als er wat meer PK's inkomen moet de standaard remmerij vervangen worden. Nu heb 13" 8J SR velgen voor onder deze Manta. Ben dus nu opzoek naar remmerij voor die 13".
Ik ben aan het zoeken geweest maar kan niet echt iets vinden. Wellicht dat er iets van een ander merk de remmerij gaat passen?
Ben even aan het kijken voor de remmerij. Als er wat meer PK's inkomen moet de standaard remmerij vervangen worden. Nu heb 13" 8J SR velgen voor onder deze Manta. Ben dus nu opzoek naar remmerij voor die 13".
Ik ben aan het zoeken geweest maar kan niet echt iets vinden. Wellicht dat er iets van een ander merk de remmerij gaat passen?
Ik wil eigenlijk die sr velgen gebruiken, maar moet wel voldoende remkracht hebben met ongeveer 140 pk. Dus kijken of er oplossing daarvoor zijn en als het niks anders op zit dan maar andere velgen derop..
Ik had die site al gevonden, maar toch bedankt voor de tip!
Ben nu aan het kijken wat ik allemaal nodig heb voor de ombouw.. Dus vandaar de vraag(en)
Omega A tangen (2400) passen dan wel de buitenkant wat afflexen (rij er al 5 jaar mee) met de braamschijf, een spoorverbreder van een halve cm en het gaat met origineel 13''
Plannen genoeg Gerry! Eerst die SR eens afkrijgen, lig nu te hikken met oliedruk.. Later van de daily een 'rally' Manta maken. Binnen een jaar als het goed is een schuur waar 8 auto's inpassen voor me eigen, dus dan moet dat goed komen :thumbup