@Thaitanium27 wrote:Uit de vele reacties blijkt dat Opel ,zijn eigen voorwaarden schendt!!!! Het is een simpel gegeven...de klant koopt een product(in dit specifiek geval..een auto),ongeacht wie nog wat de toebehoren(hier dus dat gewraakte Bringo shitding,dat al uitgebreid aan de Laak gesteld werdt in diverse testen!!!),produceerde...de klant heeft recht op een deugdelijk en ,erkend product(gezien de meerprijs verrekent werdt in de aankoopsom..is dus Opel WEL verantwoordelijk.). De klant wordt (ook in NL,veronderstel ik?) ,beschermd door de regels die door de "consumentenbond" of hoe dat ook mag genoemd worden intussen.
U als klant mag aannemen ,dat het door U gekocht product aan ,aan alle vereiste voldoet. Zoals beschreven staat in de folders . in dir t specifieke geval.....is er sprake van een product dat NIET voldoet aan de gestelde en BESCHREVEN verwachtingen,die gewekt werden door de verkoper als folder van Opel. Dit wordt zo mooi verwoordt in : een ondeugdelijk product.
Oplossing:
De dealer en Opel Nl
1. Aanspreken en de mogelijkheid bieden om een oplossing aan te reiken. Indien na redelijke termijn verstreken en GEEN gedegen oplossing..
2. Aangetekend in gebreke stellen
3.advocaat van je verzekering raadplegen (indien jullie dit systeem hebben?). Anders naar een advocaat inlichtingen gaan winnen. Algemeen regel is ...eerste info gesprek ...is gratis!!!!
Succes
Je kan wel dreigen met advocaten maar daar kom je niet ver mee.
Nogmaals, Opel heeft mij een auto geleverd met een radio die compatibel is met de Bringgo applicatie. Radiosysteem werkt perfect in mijn Corsa. Dat die applicatie niet deugd is niet het probleem van Opel, nogmaals, zij leveren alleen de radio, de applicatie koop je elders. Volgens mij heb je de folder niet gelezen, ik wel namelijk. Weet je wat er in de prijslijst staat over dat systeem? Dit:
IntelliLink met navigatie-ondersteuning via Smartphone
Er staat dus letterlijk ondersteuning. Ze leveren een systeem met navigatie-ondersteuning. Dat doet 'ie ongetwijfeld perfect. Dat die applicatie niet deugt, is een ander probleem. Daarvoor moet je dus bij Bringgo zijn en niet bij Opel.
Oftewel: ik heb gekozen voor een systeem met navigatie-ondersteuning en Opel heeft dit geleverd.