Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@Tiedo wrote:vandeweek diverse kadetten (3x e, 1x d)gespot op de sloop in Oudwoude. Voor wie nog wat zoekt, er zitten nog genoeg bruikbare onderdelen aan. Ik zal na het eten wel even wat foto's hiero plaatsen
Staat alleen nog een E Kadett, de rest is al "verwerkt"
Volgens eigenaar is er geen belangstelling meer voor zulke oude auto's :hmmz
Net gespot een licht groene E kadet 1.3S caravan bij het Floraplein.. eigenaar zocht 2 achterlichten voor zijn kadet en ik had er nog 2 liggen dus meneer heeft ze overgenomen.. Had hem gezegd over het forum dus misschien dat tie zich aanmeld?
Zojuist zag ik een leuke Kadett E1 3-deurs caravan (NL-24-BF). In het donker, met regen en met de telefoon krijg je dan dus zo'n foto.. Er zat zoals je ziet iets van een adelaar op de achterruit en hij reed volgens mij op GSI- of Vec 2000 wielen..
Zag vanmiddag rond 12:00 uur een blauwe e kadett life YS-39 op de A50 ri Oss zat een vrouw achter het stuur en links achter roest aan de wiel kast rechts zat nix zo te zien... Gingen naar het Autotron toe!
@astrawez wrote:Zojuist zag ik een leuke Kadett E1 3-deurs caravan (NL-24-BF). In het donker, met regen en met de telefoon krijg je dan dus zo'n foto.. Er zat zoals je ziet iets van een adelaar op de achterruit en hij reed volgens mij op GSI- of Vec 2000 wielen..
Zit jij ook op Autoweekforum? Ik heb op deze foto ook gereageerd.